2e keer: Gezocht Clubtrance producers/djs

djmicha

Nieuwkomer
2e keer: Gezocht Clubtrance producers/djs

Ik zkt een ervaren producers/djs die overweg kan met cubase. Sommige zeggen logic, wil ik ook best leren no prob. alles is welkom. Samen een label produceren. De apparatuur heb ik volledig tot mijn beschikking. Zkt serieuse mensen die echt ambities ervoor hebben om een prof label uittebrengen.
Alleen clubtrance produceren!! BOB Ltd nummers : SouthEastplayers - the Drummachine

En nogmaals bedankt voor de serieuse reactie van sommige :-( zeg dan liever niks. En juist de mensen die me wel
willen helpen zijn altijd welkom.

Hier staat mn setup wat ik thuis heb staan!

Micha Zant

Korg triton PCM 04 en 09 en de MOSS, KORG Kaospad 2, NORD RACK 2 PCMCIA LIBRARY 1,2,3,4, en een blanco. 2 x MACKIE HR 824
2 x Technics SL 1200 MK2 2x Ortofon Concorde ,DATEQ XTC Mengpaneel, Pioneer HDJ1000, WAMIRACK 192 L, CUBASE SX 2, MIDEX 8 STEINBERG. Binnenkort :Focusrite Compounder

eeeh,wat ik al eerder aangaf,heb je wat meer info over je plannen behalve alleen dit telkens posten?ik heb er de vorige keer geen serieus antwoord op gekregen...lijkt me wel handig als je ook een serieuze vraag stelt...

Origineel geplaatst door d.j.conflict
eeeh,wat ik al eerder aangaf,heb je wat meer info over je plannen behalve alleen dit telkens posten?ik heb er de vorige keer geen serieus antwoord op gekregen...lijkt me wel handig als je ook een serieuze vraag stelt...

dat wilde ik ook opmerken ja.
Zelfs op email reageer je niet.

Ik breng liever geen labels uit, zit ik veelstesnel in de schulden :D
Heb je nou een hoop gear en kun je er niet mee omgaan of ben je erachter gekomen dat je geen talent hebt of wat is eigenlijk de bedoeling van het geheel? Heb je iets van eigen nummers ergens waar we kunnen keuren of het ook d moeite is om in zee te gaan met je?

Back