• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Lexicon PCM70, MI Warps, Virus TI Snow, LA Audio 4x4

koediman

--<{(OoO)}>--
Lexicon PCM 70 in goede staat. OS met de beste presets zit erop. Unieke sound. Had'm voor 575 in een oudere adv (incl foto's) staan maar kreeg weinig respons, vandaar nu voor spotprijsje van 500e

Mutable Warps met parasite firmware (kan er ook de originele opzetten als je dat wilt maar die zit in principe ook in de parasite, zie site) Werkelijk zo goed als nieuw in doos met alle toebehoren. Heb'm 2 maanden terug gekocht maar ik wil wat anders en er moet plek gemaakt worden: 180e

Virus TI Snow met een enorme bak extra geluiden plus editor en programma om je geluiden te beheren. Had'm vorig jaar voor een projectje gekocht dat niet doorging. Heb er 550e voor betaald en dat wil ik er ook weer voor terug.

LA Audio 4x4 dual gate/compressor met filtering. Prachtige, lekker uitgebreide compressor. Had'm vorig jaar verkocht maar bij aankoop bleek de voeding kapot. Is nu door Maarten Artefacts hersteld maar ik krijg de originele koper niet meer te pakken. Vandaar weer in de verkoop: 275e

Back