G
Guest
Guest
Korg D3200 hd recorder €375
zeer prettig werkend en goed klinkend hd-recorder workstation
80GB uitvoering hd recorder, cd writer, mixer, drums, effecten, het zit er allemaal in. en een geweldige EQ.
in zeer nette gebruikte staat, geen krassen vlekken of wat. faders kraakloos, heel misschien op een enkele gain potmeter wat kraak, omdat die eigenlijk na eenmaal instellen niet meer gebruikt worden - verder gewoon perfect. bijna als nieuw.
met extra hardisk en gebruiksaanwijzing,
voor een kleine prijs, gelet op de mogelijkheden en de staat van het apparaat
eventuele verzendkosten komen erbij, maar ophalen is natuurlijk ook prima. en afhankelijk van de bestemming lukt afleveren misschien ook wel.
hetzelfde geldt voor de TANNOY REVEAL 6D (denk ik) Active monitors.
keurig net setje dat het ook prima doet. mag weg voor €150,-
ik had nog foto's van de D3200, foto's van de Tannoy's maak ik morgen even, indien nodig.
zeer prettig werkend en goed klinkend hd-recorder workstation
80GB uitvoering hd recorder, cd writer, mixer, drums, effecten, het zit er allemaal in. en een geweldige EQ.
in zeer nette gebruikte staat, geen krassen vlekken of wat. faders kraakloos, heel misschien op een enkele gain potmeter wat kraak, omdat die eigenlijk na eenmaal instellen niet meer gebruikt worden - verder gewoon perfect. bijna als nieuw.
met extra hardisk en gebruiksaanwijzing,
voor een kleine prijs, gelet op de mogelijkheden en de staat van het apparaat
eventuele verzendkosten komen erbij, maar ophalen is natuurlijk ook prima. en afhankelijk van de bestemming lukt afleveren misschien ook wel.
hetzelfde geldt voor de TANNOY REVEAL 6D (denk ik) Active monitors.
keurig net setje dat het ook prima doet. mag weg voor €150,-
ik had nog foto's van de D3200, foto's van de Tannoy's maak ik morgen even, indien nodig.

svp, zijn