Mint yamaha RM1X

Status
Please reply by conversation.

smackos

Gepokt en gemazeld
Mijn 2 andere vallen van ellende uitelkaar daarom zoek een perfect werkende mint Yamaha RM1X

Mag ook zo een sjieke zijn met houten zijkantjes

eventueel ruilen voor een Sequential Six Track met knoppen issues (makkelijk te repareren) met natuurlijk uiteraard bijbetaling van jouw kant

Ik hoor het wel!

2 nu, maar zoals al gezegd die zijn een beetje gaar dus ik heb een frisse nodig, ga ze binnenkort even oplappen misschien...je kan nooit genoeg RM1X in huis hebben ;)

je kan nooit genoeg RM1X in huis hebben ;)
Wel echt blij dat ik die van mij vorig jaar in mint conditie voor 135,- inc verzenden van marktplaats heb kunnen plukken ja :D
Moet er nog wel ff meer uit halen, want ik heb 'm zeker nog niet helemaal doorgrond.
(zo snap ik geen reet van het transponeren, maar I digress ..)

Wel echt blij dat ik die van mij vorig jaar in mint conditie voor 135,- inc verzenden van marktplaats heb kunnen plukken ja :D
Moet er nog wel ff meer uit halen, want ik heb 'm zeker nog niet helemaal doorgrond.
(zo snap ik geen reet van het transponeren, maar I digress ..)
Transpose werkt alleen voor de tracks die je via het record menu op Transpose On zet. Misschien ligt daar je probleem?

Transpose werkt alleen voor de tracks die je via het record menu op Transpose On zet. Misschien ligt daar je probleem?
Check! dit was het inderdaad. Was ff zoeken maar nu werkt het :D
(vond het al zo gek dat sommige tracks het wel deden maar andere niet)

En nu terug naar meer RM1X-en voor smackos regelen ...

die marktplaats RM1X is in the pocket (spannend op marktplaats kopen :D ) maar dat komt allemaal goed denk ik. Ik had hier ooit op synthforum een prachtige zwarte gezien met houten zijkantjes maar dat was een 1 off denk ik, zag er in ieder geval mooier uit dan het normale design, man o man het is wel echt een lelijk ding....maar goed style-flipje erover en dat probleem is ook weer opgelost :eureka:

Met een electribje II ernaast ben je wel in hardware sequencer heaven!

ow joh dan heb ik 2 verschillende door elkaar gehaald, ik heb ook ooit een zwarte RM1X gezien (met of zonder houten zijkantjes) ergens of ik heb dat gedroomd zou me niks verbazen...

Status
Please reply by conversation.
Back