• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg DSM1 en Kawai K1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop:

Korg DSM1 Sampler/Synthesizermodule compleet met handleiding en disks, 175 euro.
Kawai K1 synthesizer, in redelijk goede staat (zou schoongemaakt mogen worden), met handleiding, 100 euro.

Indien in een koop: 225 euro.

Korg DSM1 kan opgestuurd worden, komen er nog verzendkosten bij.

KAWAI K1 WORDT NIET OPGESTUURD, MOET BIJ ME THUIS WORDEN OPGEHAALD!!!!!!!

Adres:

Jos Lieffering
Schoolmeesterstraat 14
2523 XG Den Haag:doei:

Korg DSM1 en Kawai K1

Gelieve mailtjes naar mijn thuisadres van phochos te sturen.

Korg DSM1 en Kawai K1

Een kleine prijsdaling:

Korg DSM1, 150 euro
Kawai K1, 75 euro

In een koop: 200 euro.

Dan wel afhalen bij mij thuis, wordt NIET MEER OPGESTUURD!!!!!

Korg DSM1 en Kawai K1

Wie o wie helpt me van deze twee bakken af. Je krijgt er dan ook nog een paar cdr's van me bij met mijn eigen muziek (waaronder Micro Macro). En ik heb ook nog een Midiboek voor de Atari computer er gratis bij. Daarnaast heb ik ook nog een microfoonstandaard, die mag je dan ook meenemen.:halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back