Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
laat me gerust weten of je tevreden bent vd camera, ik wil er ook een om ongedierte te spotten in de tuin.De PostNL bezorger is nú onderweg met een wildcamera. Ik lig al met de tuinslang in de struiken.
Ja dat doen ze. Heb er een keer besteld en toen was het. Fijne winkelNiet helemaal ontopic, maar toch even een vraag:
Weet iemand of Tonecontrol synths verstuurt in een extra doos zoals Baxshop dat ook doet?
Ja, die is prima. We hebben idd ongedierte kunnen betrappen:laat me gerust weten of je tevreden bent vd camera, ik wil er ook een om ongedierte te spotten in de tuin.
Ik heb geen probleem met de bezorgers maar het gaat bij Post.nl in de sortering kennelijk mis. Een update ergens in de nacht.. dat de verwachte zenddatum niet kan worden nagekomen.. en vervolgens blijft het 3 dagen stil.Ik heb met elke dienst voor een tegens gehad. Maar over algemeen mag ik niet klagen. behalve dat een DHL bezorger een keer face to face kwam klagen omdat ik een klacht had ingediend. Bleek uiteindelijk niet aan ons te liggen maar aan het systeem.
De post.nl bezorger hier is wel echt heel leuk, Hij is altijd vrolijk en kent iedereen bij naam in de straat.
Dat ze iemand op de maan kunnen zetten en geen plus minus 15 min bezorgtijd kunnen aangeven een paar uur van tevoren is mij een raadsel dus ik maak me er niet meer druk over.
ps. als DHL zegt je pakket na 17.30 nog onderweg te zijn. Bij mij altijd de volgende dag.
Uhm.. tsja het zal nu nog wel geautoriseerder zijn maar ik heb tijdens m’n studie wel eens onder 2cb post lopen sorteren bij post nlIk heb geen probleem met de bezorgers maar het gaat bij Post.nl in de sortering kennelijk mis. Een update ergens in de nacht..

Iemand ervaring met Post.nl en hun diensten??
Dat is idd ook relaxed, oppikken bij service punt.. Bij Bax kan dat wel geloof ik.. maar de winkel waar ik nu aan het besteld deed daar niet aan. Enkel de melding dat het verzonden zou worden via Post.nldhl en postnl zijn redelijk vergelijkbaar... heeft meer te maken met pech hebben dat er iemand in het service magazijn snot heeft als hersens, dpd vind ik meestal de beste kwa updates.. wanneer het eenmaal verwerkt is althans
als de mogelijkheid er is kies ik overigens altijd voor service punt.. dan leveren ze het tenminste niet op het verkeerde adres af en scheelt op de deurbel wachten die toch niet komt
Uhm.. tsja het zal nu nog wel geautoriseerder zijn maar ik heb tijdens m’n studie wel eens onder 2cb post lopen sorteren bij post nl![]()
“Vakwerk is mensenwerk” hing bij m’n ouders in de winkel![]()
Het zal meer de werdruk zijn waar het misgaat. Maar het verhaal van containers die gewoon uit het systeem verdwijnen maakte me eerder ongerust.. Het is uiteindelijk wel de verzender die ervoor opdraait (zijn eigen woorden) en er zal nogmaals een tweetal dozen worden opgestuurd dan... maar toch..Weinig klachten tot een tijdje terug, eigenlijk. Maar sinds een aantal maanden is het vrij rampzalig met PostNL hier. Het komt, gelukkig, uiteindelijk wel aan, maar om de haverklap dat een aangekondigde dag van bezorging plotseling een dag later zal worden, tijdstippen van bezorging worden niet nagekomen, het is steeds laat op de dag, etc. Ook nieuw: nogal onvriendelijke, chagrijnige bezorgers. Er broeit iets bij PostNL...
DHL doet het wat dat betreft (hier althans) een stuk beter, momenteel.

Precies, hier hetzelfde met verschillende pakketdiensten die goede en slechte dingen doen.Ik heb met elke dienst voor een tegens gehad. Maar over algemeen mag ik niet klagen. behalve dat een DHL bezorger een keer face to face kwam klagen omdat ik een klacht had ingediend. Bleek uiteindelijk niet aan ons te liggen maar aan het systeem.
De post.nl bezorger hier is wel echt heel leuk, Hij is altijd vrolijk en kent iedereen bij naam in de straat.
Dat ze iemand op de maan kunnen zetten en geen plus minus 15 min bezorgtijd kunnen aangeven een paar uur van tevoren is mij een raadsel dus ik maak me er niet meer druk over.
ps. als DHL zegt je pakket na 17.30 nog onderweg te zijn. Bij mij altijd de volgende dag.
Dat is idd het scenario wat je liever niet meemaakt.. is dit toen nog goed gekomen?Waar ik echt niet bij kan. Pakket staat op bezorgd. Terwijl ik gewoon thuis was. Een handtekening die ik niet herken. En geen briefje in de bus.
Ik bel met DHL. Want het ging om een 400,- plus aan waarde pakket. Ik zeg tegen ze bel nu de bezorger waar is m’n pakket!?! Ja dat moet u via de verzender regelen wij kunnen dat niet.
Echt hier breekt m’n klomp (tis goed gekomen)
Maar echt.. bloed irritant voor alle partijen
Precies, hier hetzelfde met verschillende pakketdiensten die goede en slechte dingen doen.
Al vind ik de tijdindicatie van DHL velen malen fijner dan die van Post NL.
Soms krijg je inderdaad een belachelijke hoeveelheid aan mails. Dan weet je in ieder geval dat ze er iets mee aan het doen zijn.Dat is idd ook relaxed, oppikken bij service punt.. Bij Bax kan dat wel geloof ik.. maar de winkel waar ik nu aan het besteld deed daar niet aan. Enkel de melding dat het verzonden zou worden via Post.nl