Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
088-345 4399Ik heb gedoe met een Keystep pro naar Frankrijk via DHL.
Week geleden pakket verzekerd opgestuurd en stond al 3 dagen bij Colis Privé, da's hun verzendpartner in Frankrijk en bij track and track stond de boodschap dat het pakket niet afgeleverd kon worden ivm het het ontbreken van een securitycode?
Ik gebeld naar DHL maar telefonisch zijn ze niet meer bereikbaar alleen via de chatbot dus ik kwam niet verder en maar gebeld naar het pakketbedrijf in Frankrijk, nu afgesproken dat het pakket afgegeven kan worden bij een afgiftepunt een straat verderop en een mail gestuurd naar Sonovente waar de Keystep gekocht is of iemand zo vriendelijk wil zijn om het pakket even op te pikken.
Wel een zooitje zo bij DHL.
Dank je, het laatste nummer is niet meer in gebruik, ik heb gebeld met DHL en zij verwijzen naar de Franse delivery service dat die een security code er op moeten doen en de Fransen verwijzen naar DHL en zonder security code kan het niet gescand en afgeleverd worden.deze vind ik met google.
Dan kom je er gelukkig beter vanaf dan mij tot nu toe.mijn verzending naar coinoperator waren ze bij dhl ook 5 dagen kwijt.. gelukkig nu net weer gevonden lijkt het
Yippiegelukkig nu net weer gevonden
De Keystep Pro kwam gisteren terug nadat het vanaf 5 november in Frankrijk had gestaan, waarom het zo lang moest duren, echt geen idee want ze hadden gezegd dat het na 8 dagen weer retour zou gaan.
Na het weekend opnieuw proberen maar dan naar Arturia zelf en het label wat ik kreeg loopt via UPS, hopelijk gaat het goed komen deze keer.
Iets besteld op ali...
BTW wordt daar ter plekke al bijgeteld, netjes op factuur.
Maar postnl vond het nodig mij dat nog eens te laten betalen. 92 cent, plus nog eens 6 euro kosten
Bezwaar niet mogelijk, je pakje wordt gegijzeld met de dreiging het terug te sturen
Factuur gestuurd met bijlagen dat 't al betaald was.
antwoord "op mijn bezwaarschrift" je moet dat maar bij ali terug zien te krijgen.
PARDON??
Ten eerste, dit was een factuur aan jullie en geen bezwaarschrift.
Een factuur met ondersteunde bijlagen.
En dan dit, die 92 cent ga ik vrij zeker niet terugkrijgen van die chinees
Maar die 6 euro die jullie rekenen al helemaal niet
Maar nee er valt niet over te discussieren
Prima, jullie zoeken moeilijkheden, dan krijg je die,
Ditmaal hou ik het gewoon hier dagelijks in bij het frankeren tot ik het terug heb, plus MIJN administratiekosten.
EGGGGTTTTT
Volkomen van de pot gerukt zijn ze daar
En mevrouw de directeur strijkt er 1.330.000 salaris op. je echt.
Intussen is er zowat geen brievenbus meer te vinden, post wordt hier niet 1 maar 4 dagen te laat bezorgd.
Ja echt Kafka maar aangezien ik gedocumenteerd een factuur heb gestuurd aan Postnl en die als bezwaarschrift met een standaardmailtje wordt afgewezen accepteer ik het dus niet.Staat er een zogeheten IOSS nummer bij (de btw-afdracht van) je bestelling? In dat geval wordt de btw van een leverancier van buiten de EU direct afgedragen aan de belastingdienst. Zou bij Ali zo moeten zijn.
Het kan zo zijn dat spullen die bij Ali zijn besteld direct door leveranciers worden verzonden die geen IOSS (import one stop shop) nr hebben. Komt ook voor dat er valse nummers worden gebruikt, maar onze belastingdienst maakt het niet mogelijk om dat zelf na te trekken.
Overigens verdient Postnl (of welk ander pakketbedrijf ook) hier niks aan, zij zijn verplicht het btw-bedrag af te dragen aan de douane/belastingdienst en hun administratiekosten moeten kostendekkend zijn. Voor bezwaar moet je ook niet bij Postnl zijn, vandaar dat die hiervoor geen klachtenregeling heeft. De belastingdienst gaat er bij de inning vanuit vanuit dat zij degene zijn met voorrang, dus als Postnl namens hen btw incasseert die al is betaald, dan moet de teveel betaalde btw bij de leverancier worden teruggevraagd. Kafka, kent u die?
Je kunt bij Ali een geschil starten, maar of je daar veel mee opschiet...

En ze doen het nog ook!