Nicolas 2000
It's a household name
30pct is wel craycray slecht. Ik heb hier ook perfecte postnl ervaringen gehad de afgelopen weken, ik denk dat in mijn geval 1 bezorger niet deugt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Als je tijdens kantooruren chat, kun je ‘ik wil een medewerker spreken’ typen om Daan te bypassen. Werkt bij vrijwel al dat soort diensten.Heeft iemand het telefoonnummer van de klantenservice van PostNL?
Ik heb online een verzendlabel gekocht: wel betaald, maar geen label ontvangen. Via hun chatbot Daan kom ik geen steek verder dus ik wil graag even een echt mens spreken.
Dank alvast!

Hmm, nu je het zegt. Misschien toch een user error dan. Maar ja, nu heb ik hem al terug gestuurd...@Nap: was misschien een samenwerking van Thomann met Ikea.
Zat er geen inbussleutel bij?
Het pak is dan toch nog relatief snel geleverd. Vanmorgen was er een email, met de melding dat het pak "tussen 12:36 en 13:36" zou geleverd worden.Voor het eerst iets gekocht in Italië, en het pak wordt verstuurd met ‘BRT’ (Bartolini). Na 7(!) dagen is het pak al van Rome tot in Milaan geraakt (minder dan 700km). Aan dit tempo verwacht ik het pak binnen een tweetal weken te hebben.![]()
)