Pakketverzend bedrijven en hun diensten

Mijn pakje werd dinsdagmorgen aan DPD bezorgd, en opgehaald door de bezorger. Daarna niets meer. Dat blijkt normaal bij DPD. De reviews zijn bar slecht.

Volgende keer vraag ik eerst aan de verkoper welke transporteur hij/zijn gaat gebruiken. Als het dan DPD is, zoek ik wel elders.

UPDATE: 5 minuten nadat ik bovenstaand schreef, liet DPD weten dat het pak morgen geleverd wordt.
Het pak is nu in Vijfhuizen. Dat is niet echt de kortste route …

Laatst gewijzigd:
Wat ik zelf een beetje irritant vind is dat ik nu steeds kies voor verzekert verzenden wat dus meteen zo’n 11,- kost voor klein pakje:/ door 2 nooit aangekomen ervaringen best wel irritant. Aan de andere kant vind ik 10,- prima als dat een gezonde kostprijs zou zijn..

Omgekeerde klacht: online verkopers die "alleen ophalen" kiezen voor zaken die perfect te verzenden zijn, zoals een boek of DVD. Verklein je doelpubliek. :)

Het pak is nu in Vijfhuizen. Dat is niet echt de kortste route …

Kan altijd erger...

onderweg.png

Mijn pak staat nog steeds op: Uw pakket wordt naar verwachting geleverd op: vrijdag 30 januari 2026
Het zijn grapjassen, daar bij DPD. :P
Of ze hebben een teletijdmachine, dat kan ook...

Mijn pak staat nog steeds op: Uw pakket wordt naar verwachting geleverd op: vrijdag 30 januari 2026
Het zijn grapjassen, daar bij DPD. :P
Of ze hebben een teletijdmachine, dat kan ook...
Op maandag (2 feb.) stond er nog steeds: 'levering op vrijdag 30 jan.' :)

Nadat ik dan een email had gestuurd, kwam er dan toch beweging in.
Het pak is gisteren (3 feb.) geleverd.
Het heeft er een week over gedaan, van Eindhoven naar Antwerpen (70km).
Maar het pak volgde de 'scenic route' (van Eindhoven naar Schiphol, dan naar Zaventem, en vervolgens via Sint-Niklaas), in totaal bijna 300km. :stupid

Weer een DoeHetLangzaamactie van DHL. Nu een week in mijn regio. Waar dan?WTF

Bekijk bijlage 3869428
Nou, die is dus eindelijk gisteren, na een dikke maand afgeleverd. Daar heeft de verzender, een zeer vriendelijk en aanhoudend forumlid, een paar keer voor moeten bellen. Wat een gezeik zeg. Dat gezegd: gisteren wat modules bij Befaco besteld: na betaling binnen 26 uur vanuit Spanje afgeleverd. Het kan dus wel.

Ik heb een pedaal uit de US al sinds 20 januari bij de Nederlandse douane/sorteer exchange toestand liggen. Kwam met USPS en zou hier door PostNL overgepakt moeten worden. Schiet niet op.

Ja, afgelopen zomer lag er voor mij bijna drie weken een pakketje uit de VS hier bij de douane, zonder dat er beweging in kwam. Niets bijzonders verder, gewoon een rom kaartje.
Ik heb een pedaal uit de US al sinds 20 januari bij de Nederlandse douane/sorteer exchange toestand liggen. Kwam met USPS en zou hier door PostNL overgepakt moeten worden. Schiet niet o

Oh het pedaal is nu opgedoken in New York... Lijkt erop dat ie retour afzender is. Ik vermoed dat er een chargeback aan zit te komen. Gelukkig drietrapsraket 1. Reverb 2. PayPal 3. Creditcard om op terug te vallen.

Mijn bestelling is op1 feb bij de douane vrijgegeven en heeft sinds die tijd vertraging wegens "extreme weersomstandigheden". Ik heb zo de pest aan Aliexpress maar er zijn gevallen waar de keuze is tussen Ali, ...of niet. Zoals met dit bestelde connectortje van een paar cent...

Attachments

• ali.jpg
    ali.jpg
    58,3 KB · Bekeken: 35
De door mij bestelde gyroscoop is afgelopen week vanuit het Verenigd Koninkrijk verzonden naar Nederland, daar aangekomen weer terug gegaan naar Engeland om vervolgens twee dagen later alsnog in Nederland aan te komen.
De inklaringskosten logen er niet om.

Afgelopen donderdag een Dirtywave M8 besteld in LA. Vandaag bezorgd door DHL. Vind vier dagen toch wel weer overdreven snel :D

8 februari een flinke bestelling bij de Drankgigant gedaan. De pakjesman van PostNL sindsdien niet meer gezien. Ik tel mijn blauwe knopen.

Back