Tesa OneMijn pakje van Bol dat morgen pas zou komen (met Postnl) was er vandaag al.
Helaas zat er geen synth in, maar een plakbanddispenser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tesa OneMijn pakje van Bol dat morgen pas zou komen (met Postnl) was er vandaag al.
Helaas zat er geen synth in, maar een plakbanddispenser.

Het pak is nu in Vijfhuizen. Dat is niet echt de kortste route …
Op maandag (2 feb.) stond er nog steeds: 'levering op vrijdag 30 jan.'Mijn pak staat nog steeds op: Uw pakket wordt naar verwachting geleverd op: vrijdag 30 januari 2026
Het zijn grapjassen, daar bij DPD.
Of ze hebben een teletijdmachine, dat kan ook...

Nou, die is dus eindelijk gisteren, na een dikke maand afgeleverd. Daar heeft de verzender, een zeer vriendelijk en aanhoudend forumlid, een paar keer voor moeten bellen. Wat een gezeik zeg. Dat gezegd: gisteren wat modules bij Befaco besteld: na betaling binnen 26 uur vanuit Spanje afgeleverd. Het kan dus wel.Weer een DoeHetLangzaamactie van DHL. Nu een week in mijn regio. Waar dan?WTF
Bekijk bijlage 3869428
Ik heb een pedaal uit de US al sinds 20 januari bij de Nederlandse douane/sorteer exchange toestand liggen. Kwam met USPS en zou hier door PostNL overgepakt moeten worden. Schiet niet o
Geen betalingsverzoek gemist?Oh het pedaal is nu opgedoken in New York... Lijkt erop dat ie retour afzender is. Ik vermoed dat er een chargeback aan zit te komen. Gelukkig drietrapsraket 1. Reverb 2. PayPal 3. Creditcard om op terug te vallen.