Documentaire Vara over house (+/- 1991)

Is dit nog ergens te achter halen of te zien?

ow ja geweldig,zeker 100x gekeken des tijds,kent iemand de plaat die speelt in het zwembad net voor dat wonka nummer?

en dat aller laatste ook aub,wacht er al 17 jaar op

Ik heb me heel lang afgevraagd welke track Dano uiteindelijk bij de perser/studio staat te luisteren, maar vorig jaar eindelijk gevonden welke track dat is;
Monoton - Tranceform The Music (150 Bpm Here We Go!)

En het nummer wat Dano met Melle aan het maken is ken ik ook niet, wellicht nooit uitgebracht?

Bikkel, Ik neem aan dat je niet Quazar bedoeld?

Quazar - Last Train To Paradise - YouTube

Uit de Onrust docu vlak er voor, het is meer een soort breakbeat die ik hoor vlak voordat hij begint te vertellen over "steeds harder, steeds sneller" :o:

Man wat word ik toch sentimenteel en zacht van binnen als ik die dingen weer zie. Ik was nog net iets te jong om het allemaal vol mee te maken, maar de mystiek zal ik nooit meer vergeten.

jupz. klassieke itempjes. Toch jammer dat kennelijk tegenwoordig er geen ruimte meer is om 'alternatieve' stromingen wat meer uit te lichten aangezien alles per definitie voor de massa geschikt moet zijn.

Uit de Onrust docu vlak er voor, het is meer een soort breakbeat die ik hoor vlak voordat hij begint te vertellen over "steeds harder, steeds sneller" :o:

Man wat word ik toch sentimenteel en zacht van binnen als ik die dingen weer zie. Ik was nog net iets te jong om het allemaal vol mee te maken, maar de mystiek zal ik nooit meer vergeten.

Bedoel je die plaat als ze de oude black beat binnen komen lopen of bedoel je Reese & Santonio - The Sound?
Die plaat als ze de platenzaak binnenlopen moet ik wel weten, maar ik kom er ff niet op wat dat ook al weer is.

Back