I had a dream

Smiley

Stamgast
Soms droom ik over gekke onbestaande synths waar beestige tunes uitkomen die ik dan jammer genoeg ben vergeten tegen dat ik wakker word, je kent het wel.
Maar vannacht had ik een heel andere droom. Het ging over een soort workshops. Een klas vol veel te enthousiaste, rumoerige producers die luisterden naar iemand die onverstoord uitleg stond te geven over de technische zaken zijnde bijvoorbeeld kabels en zowaar een nieuw audio formaat.
It made me think: zou het niet ferm zijn om zo'n serie workshops te organiseren waarbij er gezamenlijk beats worden ontleed en gemaakt? Weet wel dat het internet en sociale media vol staan maar ten eerste is dat niet erg sociaal imho en ten tweede kan je in real life toch wel meer van elkaar leren.
Stel: de groep wordt ingedeeld en één groep werkt aan een drumpartij, de andere aan bassline enzovoorts.
Enfin twas maar een droom :Z

Leuk idee
Kan je natuurlijk ook regelen met een paar vrienden via internet ?

Uiteraard, zou ook leuk zijn om begeleid te worden door iemand met ervaring en zo. En die vrienden van het internet...daarmee dat ik het hier in de groep gooi he :)

Back