• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oude jaren 80 keyboardjes.

bazziman

Ouwe rot
Allen in gebruikte staat. Ooit spendeerde ik heel veel tijd aan die jaren 80 sound, maar nu wil ik toch een beetje op gaan ruimen.

Alles heeft bijna 10 jaar op zolder staan verstoffen, dus het mag fijn naar een nieuw baasje.

Casio MT-600 € 75 (analoog en met MIDI)
Yamaha VSS 200 € 150 (zeldzaam apparaat met FM en een heuse sampler)
Casio Rapman € 20 (voor de liefhebber, met voice transformer)
Casio Cz101 € 100 (met de bekende basjes en orgeltjes. Deze heeft wel wat gebruikssporen, maar er is wel een echt backlit LCS ingebouwd - dus vandaar de lagere prijs.)

De apparaten werken allemaal op batterijen en met een adapter. Dat is wel zo fijn!

Ik woon omgeving Rotterdam, dus ophalen of (als het in de buurt is) brengen, behoort tot de mogelijkheden.

Back