• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

x0xb0x met mods

scarum

Ouwe rot
Ik heb een x0xb0x te koop. Deze gaat weg ivm de recente aanschaf van mijn OB-6 en het feit dat ik al een TT-303 en een andere x0xb0x heb staan.

Geen ruil.

Het ding werkt prima, heeft wat gebruikerssporen.

Hij heeft een 5-tal mods, maar omdat ik heb hem zelf 2e hands gekocht heb, weet ik alleen met zekerheid te zeggen dat er een PWM mod, een bass boost en een reso boost op zit. De overige 2 mods ben ik nooit echt achter gekomen wat ze doen.

De achterklep zit een beetje los, maar heeft geen effect op de functionaliteit. Dit kan je verhelpen door hem open te schroeven en het plaatje er goed in te zetten of als je lui bent met een stuk tape vast te zetten. Ik was te lui om een van beide te doen.

Naar wat ik hoor is ie niet 100% C op de center detent van de tune potmeter, maar zit ie er iets onder richting een B. Mijn vermoeden is dat de b0x een keer opnieuw getuned moet worden, wat eenvoudig te doen is aan de hand van de TM4 en TM5 stelschroefjes (zie http://gomarc.us/x0xtune voor details). Ik heb er persoonlijk geen last van gehad bij het maken van tracks, omdat ik de tune knop een beetje bijdraai.

Hij mag weg voor 450,- incl. verzenden.

Foto's! :D
Uiteraard met voeding.

Attachments

• CameraRoll_34.jpg
    CameraRoll_34.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 108
  • CameraRoll_33.jpg
    CameraRoll_33.jpg
    54,3 KB · Bekeken: 108
  • CameraRoll_32.jpg
    CameraRoll_32.jpg
    36,4 KB · Bekeken: 115
  • CameraRoll_31.jpg
    CameraRoll_31.jpg
    44 KB · Bekeken: 124
Schopje en videootje ft. deze x0xb0x! Het is de meest rechtse x0xb0x in dit triootje!
Wie maakt me los? :D

Luister eens naar dat x0xb0xje! Hij verzorgt de acid in deze track, zoals ook in de video te zien is!
Wie geeft hem een mooi nieuw thuis op deze 303day!? = )

Bodemprijs! = )
€400,- excl. verzendkosten!
Lager ga ik niet.

Als je hem dit weekend komt ophalen / koopt, mag hij weg voor 375,- (incl. verzendkosten)
=D

Back