Jeroen van Rooij & Gloomer - Gondolier / Ambient

Sorry vat het niet verkeerd op hoor topper!!!

De eerste synth die begint op 0.24 vind ik meer naar een Nintendo 8bit spelletje klinken dat sloopt de track helemaal jammer!!

Voor de rest in het geheel? raakt het mij persoonlijk niet.

De synth op 3.05 is wel goed

Ambient is voor mij : een droom of space muziek met diepe klanken er in, veel sfx geluiden er door, veel reverb met diepte in de achtergrond, die samen gaan in de lead van de synth in de voorgrond

Op andere fora en op Facebook kregen we thans zeer mooie kritieken.. Ik kan me voorstellen dat jij als hardcore-liefhebber dit niet echt kunt pruimen. Anderzijds, heel erg bedankt voor de luisteren en je feedback man, thanks ! :)

Op zich kan ik niets 'fout' aan deze track vinden. Maar je moet wel beseffen dat je in deze 'stijl' momenteel al redelijk wat concurrentie hebt. Slow Beat is in. Er zijn al een paar zomerfestivals met deze nieuwe stijl New Age / Ambient Beat muziek waar allerlei kleurrijke figuren rondlopen. Barefoot in België is er daar eentje van aan't worden. 'Moderne' hippies een beetje.
Ik ken de organisatie goed dus bij gelegenheid...

Bijkomend vind ik "Van Rooij & Gloom" marketingmatig wel redelijk commercieel bekken.
Nu nog het juiste logo en beiden een pakje aan.
Binnen een jaar als voorprogramma van Dimitri & Mike in het sportpaleis ?
Uw management staat klaar, maar ik ben duur. ;-) ;-)

Verbazingwekkend hoeveel jou uitpoept zeg, heb jij zoveel vrije tijd? 8) Maar ik geloof ook dat je je workflow wel gevonden moet hebben om het in dit tempo te doen.

Anyways, over de inhoud... Ik vind m erg lekker. Mooie plaatsing van geluiden, veel diepte, fijne reverbs. Is weer is ff wat anders dan ik bekend mee ben. Ik hou van sfeervolle creaties en daar valt deze zeker onder.

Enig punt van kritiek wat mij betreft is de lead met portamento wat te hard staat over het geheel. Daardoor is het soms wat heftig aan de oren. Er zat nog ergens een metalig geluid in, wat iets te hard stond. Dus een tikkie bijschaven in de balans en dan zou ik er niets meer aan doen:halleluja

Uw management staat klaar, maar ik ben duur. ;-) ;-)

Haha, grappig en coole feedback. Heel erg leuk, dank je wel Skelet !! :)

Nee nee, optreden gaan we niet doen, we houden het bescheiden :P

Thanks man ! :okdan:

Verbazingwekkend hoeveel jou uitpoept zeg, heb jij zoveel vrije tijd? 8) Maar ik geloof ook dat je je workflow wel gevonden moet hebben om het in dit tempo te doen.

Anyways, over de inhoud... Ik vind m erg lekker. Mooie plaatsing van geluiden, veel diepte, fijne reverbs. Is weer is ff wat anders dan ik bekend mee ben. Ik hou van sfeervolle creaties en daar valt deze zeker onder.

Enig punt van kritiek wat mij betreft is de lead met portamento wat te hard staat over het geheel. Daardoor is het soms wat heftig aan de oren. Er zat nog ergens een metalig geluid in, wat iets te hard stond. Dus een tikkie bijschaven in de balans en dan zou ik er niets meer aan doen:halleluja

Okee, ik ga dat voorleggen aan Jeroen, hij doet de mixing en mastering, hij zal het nog wel aanpassen.
Ja, ik maak veel nummers, want ik heb al de tijd in de wereld. Ik ben niet meer zo gezond en heb niets anders te doen dan te feedbacken en te produceren.

Dank je wel Depressoptimist, leuk van je, merci ! :okdan:

Beste Gloomer,
Ik heb net geluisterd op PMC monitoring .
Awel, alles zit zogoed als juist kwa frequenties .
Het nummer zelf is helemaal mijn ding en dat meen ik .
Respect man , tja :halleluja
Mvg
Lebard Guan

Wederom supergoed, zoals ik van je gewend ben! :okdan:

Back