Iomega 250mb Zipdrives (evt met disks)

Status
Please reply by conversation.

MacGyverGear

midi-life crisis
1 van de 2 apparaten waar ik bestanden mee uit wil wisselen accepteert de 100mb versie niet. De 250mb versie is compatibel op beiden apparaten, dus ik moet upgraden...

let me know.... :mega:

Ah.. ja lege disks kwam ik wel tegen ja. :)

Had misschien iets duidelijker moeten zijn.... ik heb dus n paar ZIP drives die tot 100mb gaan maar 1 van de apparaten (hard-disk recorder) accepteert die niet maar wel de Iomega 250mb versie. Vandaar dat ik deze zoek.

De sampler die ik gebruik (SU700) speelt arrangementjes (bounces) uit de HD recorder af, en werkt goed met n 100mb zip. Maar opnames moet ik dan eerst op de tel zetten en dat moet in de computer.
De sequencer op de SU700 is prima geschikt om samples strak te quantizen (drums bv) maar de arrangementjes die ik sample van de HD recorder hebben vaak weer een attack (staan vrijwel nooit strak de tel) waardoor het lastig in te spelen is..
Via de record quantize en n opmaatje krijg ik het er dan wel strak op, maar moet ik de samples eerst timen met een aanloop in het startpunt.. terwijl de HD recorder ook tussen de locators kan exporteren op n ZIP. :)

Verschillende aanbiedingen gehad op extern uitgezette lijntjes. Het lijkt geregeld dus :)

2 zips zijn onderweg waarvan 1 usb versie :) had ook niet echt idee dat ik hier iets zo vinden (zag er meer gevraagd dan te koop) mag wel dicht.

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back