sadà\exposadà - sinthome

vink

atropos-krans-os
de meest diepteloze stad van dit kale land
sinthome (lacan's term voor symptoom, maar dan verknoopt...)

arp 2600, oberheim sem, kontakt, polysix, spark (micro pops) [alle zelf geprogrammeerde presets, behalve de spark, daar wel de geluiden heel precies afgesteld)]. gitaar (door guitar rig gestuurd). zang van sandra en mijzelf.

simpele tekst. de polysix produceert de bassline, met synced arpeggiator. eindelijk dat ik eens de polysix voluit gebruikt heb. uit die bassline is het nummer ontstaan.

Hou wel van dit soort duistere experimentele uitspattingen. Absoluut geen mainstream en dat vind ik op zichzelf altijd wel weer interessant.

Inderdaad vind het ook beetje jaren 80!!! wel goed gedaan

en ook nog de zang van sandra en mijzelf. Netjes hoor!!!!!

dank!

... the never ending story theme... (dat ik niet kende..) ik denk dat de synthome theme een geheel andere film oplevert..

edit: ik schreef synthome, een opvallende verschrijving; maar ik doel op sinthome, dus, wel, enzoverder

Laatst gewijzigd:
En ook voor deze post geldt dat ik blij ben dat ik hem nog heb beluisterd. Ik val in herhaling als ik zeg dat je muziek niet iets is ddat ik zelf snel zou opzetten. En toch ben ik iedere keer dat je een track post zeer aangenaam verrast door de manier waarop het me raakt. Het haalt wat duisters omhoog en tegelijk een idee dat alles goed is/komt. Vreemd, maar wel lekker.

En ook voor deze post geldt dat ik blij ben dat ik hem nog heb beluisterd. Ik val in herhaling als ik zeg dat je muziek niet iets is ddat ik zelf snel zou opzetten. En toch ben ik iedere keer dat je een track post zeer aangenaam verrast door de manier waarop het me raakt. Het haalt wat duisters omhoog en tegelijk een idee dat alles goed is/komt. Vreemd, maar wel lekker.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Vooral dat laatste... vreemd, maar wel lekker!

dank dokter! "Het haalt wat duisters omhoog en tegelijk een idee dat alles goed is/komt." zo had ik zelf nog niet bewust ervaren, maar het klopt. goed getroffen opmerking. eigenlik zit dat in al mijn werk, al is het laatste (dat alles goed komt) enigszins [...] verborgen. soms zeer diep verborgen. bij sinthome, is dat minder verborgen.

Hier sluit ik me volledig bij aan. Vooral dat laatste... vreemd, maar wel lekker!

dank! krek!

vreemd en lekker, that's what i want.

Back