nee, deze worden niet meer gemaakt heb er zelf ook 1 maak ben ooo zo bang dat hij stuk gaat, en ben er ook heel voorzichtig mee.
ik werk bij een licht en geluid vehuur/verkoop bedrijf en wij zitten veel in de dj hoek en je wilt niet weten hoeveel er om deze koptelefoon gevraagd wordt. echt een stomme actie van pioneer
ik denk dat het moeilijk wordt om er 1 te vinden, maar wens je succes.
moet zeggen dat ze qua klank wel iets beter zijn alleen qua hoe hij op je hoofd zit(ben er nog nooit een vergelijkende tegen gekomen) en hoe hard je hem kan zetten zonder echt veel te vervormen is de se450 echt de beste.
nou heb ik gelukkkig mijn koptelefoon nooit echt heel hard( ligt natuurlijk ook aan je zelf hoe hard je de monitors zet natuurlijk ) als ik moet draaien, maar er zijn lokaties waar het geluid zo hard staat dat je wel moet en heb ooit eens een tijdje een ander koptelefoon mee gehad (was de pioneer kwijd ) maar die kon gewoon niet hard genoeg om zonder te vervormen je plaat goed te kunnen horen, en dan heb ik het over sennheiser. deze klinken zeker goed maar niet als koptelefoon op een feest.
maar ik heb me se450 weer terug en bewaak hem met me leven, en leen hem ook niet zo snel meer uit.
Origineel geplaatst door bass-molecules nee, deze worden niet meer gemaakt heb er zelf ook 1 maak ben ooo zo bang dat hij stuk gaat, en ben er ook heel voorzichtig mee....
Origineel geplaatst door Zoidsity M'n muziek-maat heeft er 2 [doet zet niet weg..], maar persoonlijk ben ik zelf (meer) tevreden over m'n ProDJuser SPL-127..
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.