gevraagd: Pioneer SE-450 koptelefoon

Status
Please reply by conversation.

matt second

acid management
Staff member
te koop gevraagd Pioneer SE-450 koptelefoon

laat maar horen via PB of e-mail

Vrij nutteloos antwoord van mij, maar ik heb er ook 1 en ik doe hem niet weg!!

PS, zijn ze niet meer te koop dan?

Arv

Origineel geplaatst door Arv
PS, zijn ze niet meer te koop dan?

nee, deze worden niet meer gemaakt:( heb er zelf ook 1 maak ben ooo zo bang dat hij stuk gaat, en ben er ook heel voorzichtig mee.

ik werk bij een licht en geluid vehuur/verkoop bedrijf en wij zitten veel in de dj hoek en je wilt niet weten hoeveel er om deze koptelefoon gevraagd wordt. echt een stomme actie van pioneer :stupid

ik denk dat het moeilijk wordt om er 1 te vinden, maar wens je succes.

moet zeggen dat ze qua klank wel iets beter zijn alleen qua hoe hij op je hoofd zit(ben er nog nooit een vergelijkende tegen gekomen) en hoe hard je hem kan zetten zonder echt veel te vervormen is de se450 echt de beste.
nou heb ik gelukkkig mijn koptelefoon nooit echt heel hard( ligt natuurlijk ook aan je zelf hoe hard je de monitors zet natuurlijk :D ) als ik moet draaien, maar er zijn lokaties waar het geluid zo hard staat dat je wel moet en heb ooit eens een tijdje een ander koptelefoon mee gehad (was de pioneer kwijd :stupid) maar die kon gewoon niet hard genoeg om zonder te vervormen je plaat goed te kunnen horen, en dan heb ik het over sennheiser. deze klinken zeker goed maar niet als koptelefoon op een feest.
maar ik heb me se450 weer terug en bewaak hem met me leven, en leen hem ook niet zo snel meer uit.

Origineel geplaatst door bass-molecules
nee, deze worden niet meer gemaakt:( heb er zelf ook 1 maak ben ooo zo bang dat hij stuk gaat, en ben er ook heel voorzichtig mee....

Ik heb de mijne nu 9 jaar. Al twee keer draadbreuk gehad, maar dit wel weer kunnen solderen. Voor het mixen zou ik echt geen ander willen! :dj:

M'n muziek-maat heeft er 2 [doet zet niet weg..], maar persoonlijk ben ik zelf (meer) tevreden over m'n ProDJuser SPL-127..

Origineel geplaatst door Zoidsity
M'n muziek-maat heeft er 2 [doet zet niet weg..], maar persoonlijk ben ik zelf (meer) tevreden over m'n ProDJuser SPL-127..

Die "t" hoort er dus niet bij... :geslaagd: En aangezien ik geen permissie heb om m'n eigen reply te wijzigen, doe ik het maar zo...... :Z

hallo , dit is een te koop gevraagd thread, niet of je iemand kent die er geen verkoopt .....

PB, mail of reageer aub als je er wel een te koop hebt

Status
Please reply by conversation.
Back