303day! = )

Dat beukt er lekker op los scarum :okdan:

Zat er vanmorgen ook al aan te denken...303 day! Ik ga hem (haar?) vanavond ook maar weer eens wat TLC geven :luv:

Mijne komt er aan, live from the Cave. Beetje eentonig maar als je je verveelt bewonder je de outro maar :D

3 303's hoor je (ok ok, het zijn n0nx0xjes) en de TT606 met veel te weinig variatie haha

dubbele proco rat ;)

Happy 303 day all

cool hoe luisterbaar je 't houdt, dat lukt mij niet zo lang :D

ik heb hem uitgeluisterd, maar dik tegen mijn zin.. Hij was veel te heftig man, zo beuken zeg, voor zenuwen van te krijgen.. Ik ben nu super nerveus.

Je andere brouwseld daarentegen waren/zijn goed te pruimen, maar deze was compleet overdreven..

Sorry man, ik kan niet alles van je goed vinden hé ;)

Lekkere acid ... fijn geluisterd ...

Maar ik ben oubollig , is een 303dag niet juist voor de enige echte 303 die bestaat zoals de 808dag en 909dag. Waarom : omdat er van elke soort juist miljoenen cloons zijn. Zou ik het juist speciaal vinden als er DAN ook echte worden gebruikt. Om het onder sneeuwen tegen te gaan. Alleen die ene dag.

3 maart, 303 day, erg leuk bedacht.
Vette track, zeer vette track, 17 minuten woooow...
Die warme string is presies goed, en die noises aan het begin zijn super.

Heeft er nog iemand een echte 303 ?, is tog zonde om aan te draaien, die prijzen van die clones vind ik al asociaal.
Als ik 3 clones heb doe ik ook mee volgend jaar, zo veel te bouwen nog, weet niet of dat lukt.

Heeft er nog iemand een echte 303 ?, is tog zonde om aan te draaien, die prijzen van die clones vind ik al asociaal.

Volgens mij zijn er hier op SAF genoeg mensen met een echte 303 hoor, en die staan heus niet in de vitrinekast volgens mij. Ik heb er ook een staan en ik hang in ieder geval constant aan die knoppen :D

Het aparte van de 303 is natuurlijk dat het qua onderdelen nog geen 5 euro waard is, maar dat de waarde echt puur gebaseerd is op gekte.

Dank voor het luisteren en de complimenten! :mega: :halleluja :D

Dat beukt er lekker op los scarum :okdan:

Zat er vanmorgen ook al aan te denken...303 day! Ik ga hem (haar?) vanavond ook maar weer eens wat TLC geven :luv:

Lekker man!!! zo ff live iets maken!!!dut lukt mij nog niet !!!!
lekker veel distortion:)

Mijne komt er aan, live from the Cave. Beetje eentonig maar als je je verveelt bewonder je de outro maar :D

3 303's hoor je (ok ok, het zijn n0nx0xjes) en de TT606 met veel te weinig variatie haha

dubbele proco rat ;)

Happy 303 day all

cool hoe luisterbaar je 't houdt, dat lukt mij niet zo lang :D

Lekkere acid ... fijn geluisterd ...

Maar ik ben oubollig , is een 303dag niet juist voor de enige echte 303 die bestaat zoals de 808dag en 909dag. Waarom : omdat er van elke soort juist miljoenen cloons zijn. Zou ik het juist speciaal vinden als er DAN ook echte worden gebruikt. Om het onder sneeuwen tegen te gaan. Alleen die ene dag.

3 maart, 303 day, erg leuk bedacht.
Vette track, zeer vette track, 17 minuten woooow...
Die warme string is presies goed, en die noises aan het begin zijn super.

Als ik 3 clones heb doe ik ook mee volgend jaar, zo veel te bouwen nog, weet niet of dat lukt.

Hehe no worries! :okdan: :D
ik heb hem uitgeluisterd, maar dik tegen mijn zin.. Hij was veel te heftig man, zo beuken zeg, voor zenuwen van te krijgen.. Ik ben nu super nerveus.

Je andere brouwseld daarentegen waren/zijn goed te pruimen, maar deze was compleet overdreven..

Sorry man, ik kan niet alles van je goed vinden hé ;)

Back