Weg met de tr8 aira look!

Laatst gewijzigd:
ziet er een stuk beter uit!! vind vooral die gruizige schuurversie wel goed!
topjob

53465338.jpg

Ik had
N
Gouden Manta B GT
Not
Kidding :)

genoeg gezeur, tijd voor actie ;)
Ik zie stickertjes liggen van zwarte randen. Ik neem aan dat je die ook nog op de zilveren bovenkant gaat plakken ? En ik neem aan dat je het groen weg hebt gekregen. Gaf dat groen ook licht (hoop 't niet)?

Dat front zonder knoppen is best oke. Die rommel op die print is erg lelijk

Ik zie stickertjes liggen van zwarte randen. Ik neem aan dat je die ook nog op de zilveren bovenkant gaat plakken ? En ik neem aan dat je het groen weg hebt gekregen. Gaf dat groen ook licht (hoop 't niet)?

Dit is primer. En dat zijn geen stickers maar de knoppen, ondersteboven :)
Er komt nog 'n laag over en dan mat zwart waar ik door ga schuren en dan oude dyno tape er op. De oudste, zwarte.
De leds zijn gestift en dat scheelt kleur en felheid. Ik kan de fader surrounds ook nog lakken als ik wil maar dat bekijk ik later nog.
Ik heb ook kleurenfilters van oude PAR lampen over de leds gelegd om te zien wat dat doet.
Zie je die zwarte vierkant? Daarmee had ik t groen rond de scatter weggestift. Gek genoeg dekt dat 't minste ookal had ik alles onvet met alcohol (had verwacht 't zo weg te vegen)

Dit is primer. En dat zijn geen stickers maar de knoppen, ondersteboven :)
Er komt nog 'n laag over en dan mat zwart waar ik door ga schuren en dan oude dyno tape er op. De oudste, zwarte.
De leds zijn gestift en dat scheelt kleur en felheid. Ik kan de fader surrounds ook nog lakken als ik wil maar dat bekijk ik later nog.
Ik heb ook kleurenfilters van oude PAR lampen over de leds gelegd om te zien wat dat doet.
Zie je die zwarte vierkant? Daarmee had ik t groen rond de scatter weggestift. Gek genoeg dekt dat 't minste ookal had ik alles onvet met alcohol (had verwacht 't zo weg te vegen)
Ik vat 'm! Ontvetten kan ook goed met ammonia. Pas op met chemicaliën en plastic (smelten etc.). Ben benieuwd naar het resultaat straks. :)

blijft verf gewoon goed zitten op plastic? Ik zie vaak van die gepimpte MPC's, SP404's en SP1200's in allerlei wilde kleuren... Ik heb altijd het idee dat het er zo afbrokkelt als je ergens tegen stoot. Of heb je tegenwoordig 'verf voor op kunstof extra strong'?

Primer voor kunststof
Veert wat mee. Denk aan n auto bumper.
Niet dat ik de juiste lak kocht. Maar ben
Altijd voorzichtig
Met
Spullen.
En anders doen
Me
T
Nog n
Keer :)

Eerste test. Is grijzer dan lijkt op de foto en dat grijs (ipv zwart) is net mooi. Foto doet 'm echt geen eer aan. Hij is mooi!
Misschien schuur ik nog langer zodat er nog meer primer komt piepen. Dat de originele letters er door gingen komen had ik niet verwacht.

ipz1w4.jpg

Eerste test. Is grijzer dan lijkt op de foto en dat grijs (ipv zwart) is net mooi. Foto doet 'm echt geen eer aan. Hij is mooi!
Misschien schuur ik nog langer zodat er nog meer primer komt piepen. Dat de originele letters er door gingen komen had ik niet verwacht.

ipz1w4.jpg
Zier er een stuk minder kitsch uit dan het origineel! :)

Nog een idee voor de belettering: Ik zag gisteren dat je op bak(oven)papier met een inktjetprinter kan printen en dan vervolgens de inkt over strijken. Moet je wel in spiegelbeeld printen. Misschien leuk om bij deze wit te printen. Ik ga het binnenkort zelf ook proberen. Weet niet hoe goed het werkt op kunststof verder.

IMG_3610a

Het "wit" lijkt geler in 't echt. Ben héél tevreden.... Het labelen duurde uren - zeker 't plaatsen is echt preciesie werk...
Als je op de foto klikt opent eeen nieuwe pagina, waar je opnieuw kan klikken voor GROOT

13482848_845916095538858_6799940650967869757_o.jpg

Heb net de 808 style overlay besteld bij Synthgraphics . Na een tijd niet meer beschikbaar te zijn geweest neemt hij nu terug pre- orders aan .Niet goedkoop met verzending koste het me 115 euro en waarschijnlijk zal ik me ook nog aan doaunekosten mogen verwachten ,maar ik vind hem mooi en zeker met de oranje leds aan de faders , zou dit moeilijk zijn om de leds zelf te veranderen voor een absolute leek of beter iemand zoeken die ervaring heeft met zulke dingen ?

Back