ff kennis maken.. :)

Welkom

Kun je me het verschil tussen tekno en techno uitleggen (ik weet het namelijk niet en hou van eh... techno denk ik!?)

Druid

Origineel geplaatst door druid
Welkom

Kun je me het verschil tussen tekno en techno uitleggen (ik weet het namelijk niet en hou van eh... techno denk ik!?)

Druid

Ok.. Eens kijken of ik dat kan.. Ooit op I Love Techno geweest?? Daar draaien dj's als Chris Liebing, Monika Kruse, Richie Hawtin, Marco Carola, Adam Beyer enz. enz. Nou, de naam zegt het al, dat is Techno..

Van TeKno kan ik geen bekende namen opnoemen omdat er geen bekende dj's zijn die het maken.. Het is meer underground, dus minder commercieel.. Ga eens naar een illegaal kraakpand-feest.. Dikke kans dat je TeKno te horen krijgt..

Een duidelijk verschil is trouwens de snelheid.. Techno = rond de 140, 150 BPM en TeKno = 180 tot 200 BPM ofzo..

Meer verschillen kan ik nou ff niet bedenken.. Maar misschien kan iemand anders me aanvullen..

Origineel geplaatst door teknoudontknow
TeKno = 180 tot 200 BPM ofzo..

Eh......lekker groovy dus :duivels:

Origineel geplaatst door 6 trak
yoda6b.gif

hahah 6 is wederom toppie...

maareeeehm, welkom ;)

Een duidelijk verschil is trouwens de snelheid.. Techno = rond de 140, 150 BPM en TeKno = 180 tot 200 BPM ofzo..

Uhhm, imho is er ook Tekno met "maar" 140~150 BpM.. Maar goed.. Er is hier erges al een thread over: [zoeken] :okdan:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Uhhm, imho is er ook Tekno met "maar" 140~150 BpM.. Maar goed.. Er is hier erges al een thread over: [zoeken] :okdan:

zou goed kunnen.. dit is mijn visie.. :P helemaal precies weet ik het natuurlijk ook niet.. want je hebt tegenwoordig zoveel muziekstromen door elkaar lopen dat het vrij moeilijk is het te onderscheiden.. ik vind eigenlijk ook: maak muziek die je leuk vindt, ben je tevreden => toppie.. zijn anderen ook tevreden => toppiërder.. :confused: :D
ik ben nou wel benieuwd naar tekno met 140~150 BPM.. dus ga dan ook maar es zoeken.. ;)

dank je, Gemmetje.. ik voel me wel stom ff.. :D
maarreh.. daar staat dit:

Als de Forum-admin de optie 'custom status titles' heeft aangezet (jawel.. ook deze fuctie staat aan!), dan kun je zelf aangeven welke text er onder je naam komt te staan. Dit kan door het wijzigen van je instellingen, op deze pagina.

volgende vraag: wanneer zetten ze dat aan? ik kan namelijk daar nix voor wijzigen bij m'n opties, voor zover ik het kan zien..

na 100 posts d8 ik...

welkom overigens...

Back