Dx200

Status
Please reply by conversation.

penik ettek

>&#9786;&#9787;&#9786;&#9787;&#9786;&#9787;<
eigenlijk was ik van plan een EA1 te kopen maar toen dacht ik, een dx zit in dezelfde prijsklasse en heeft ook nog een drumpartij erbij. dus...ik zoek een DX200! heb je er een staan en doe je er nie veel mee...ik wil hem wel hebben. beetje in omgeving Brabant zou wel fijn zijn :D.

lata...

Er staat er een op mp.nl onder rubriek Synthesizers/workstations prijs 199 euro geplaats 22-10-2003.

dx200

dx200

thx ik ga even een kijkje nemen...

er staat er ook 1 op 2dehands.nl. die gast vraagt er €250,- voor en zegt dat die dx € 699,- nieuw geeft gekost...in nog geen 699 jaar volgens mij!:D

Nou dat klopt wel die prijs (ongeveer). Maar onlangs zijn ze in de uitverkoop gegaan voor 149 euro! Nogal vette pech voor al die personen die hem een jaar van te voren nog voor dat volle bedrag hadden gekocht.

Eric

dx200

dx200

dat kun je wel zeggen. ik vind het best een leuk apparaatje maar niet voor €699,-

Origineel geplaatst door Auxillary
Nou dat klopt wel die prijs (ongeveer). Maar onlangs zijn ze in de uitverkoop gegaan voor 149 euro! Nogal vette pech voor al die personen die hem een jaar van te voren nog voor dat volle bedrag hadden gekocht.

Eric

idd. alles onder de 400 euro is al een matsprijs vind ik
tis een brute engine die fm engine.

Ik ben trouwens ook flink in m'n kont genaaid door Feedback, die me vertelden dat het de laatste was die ze hadden en dat ie daarna waarschijnlijk niet meer terug komt.. € 500,- kostte die toen, een maand later € 400,- en nog een tijdje later €300,-.. daarna heb ik het niet meer bijgehouden.. maar voor mij geen nieuwe apparatuur meer, of het moet ECHT een aanbieding zijn..

Re: Re: dx200

Re: Re: dx200

Origineel geplaatst door mono-poly
Hij vraagt toch 249 en geen 699?

klopt...maar als hij ook al voor €170,-wordt aangeboden. iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij voor z'n apparaatjes vraagt maar het lijkt mij slim om eerst even op het www te kijken wat zoal de 2de hands prijs is ;)

Status
Please reply by conversation.
Back