Bug Fixes

Djerro 71

Ingeburgerd

Lang aan moeten sleutelen en toch afgemaakt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

1453662867450310826_3115194682

ik vind de overgang op 1.34 wat raar.. voor de rest kon hij me ook niet echt bekoren, hij is eerder langdradig en jawel, sorry : een beetje saai.. Op het einde gebruik je wat leuke arpjes, die had je veel eerder moeten toevoegen. Je vraagt feedback, dus ik geef mijn eerlijke mening. ;{

ik vind het wel lekker space muziek hoor!!

is echte eentonige house met wat langdurige variatie van de jaren 90

dat is house muziek vind ik (eentonig) dus meer ruimte om een nummer lang te maken kwa duur

alleen de lead in 2.05 vind ik een beetje apart kwa klank hij gaat niet mooi samen met de andere lead vind ik persoonlijk
de lead die op 2.53 er bij komt is wel weer beter

Er zitten nog wat kleine foutjes in de leads die je samen in een geheel wil maken als je dat fixt wordt hij wel beter hoor

Hoe heb je dit nummer gemaakt?
met hardware of software of beide? ik hoor 808 en 909 percussie geluiden ik ben soms wel benieuwd of mensen daar nog mee werken met dure hardware van vroeger!!!

ik vind het wel lekker space muziek hoor!!

is echte eentonige house met wat langdurige variatie van de jaren 90

dat is house muziek vind ik (eentonig) dus meer ruimte om een nummer lang te maken kwa duur

alleen de lead in 2.05 vind ik een beetje apart kwa klank hij gaat niet mooi samen met de andere lead vind ik persoonlijk
de lead die op 2.53 er bij komt is wel weer beter

Er zitten nog wat kleine foutjes in de leads die je samen in een geheel wil maken als je dat fixt wordt hij wel beter hoor

Hoe heb je dit nummer gemaakt?
met hardware of software of beide? ik hoor 808 en 909 percussie geluiden ik ben soms wel benieuwd of mensen daar nog mee werken met dure hardware van vroeger!!!
Thanks voor de feedback en Gloomer ook. Voorlopig maak ik alles met garageband op iPhone of iPad. Even alles simpel nog maar daar komt verandering in want heb nog we een beetje oude hardware staan van vroeger.

Okay. De lead heb ik wat minder prominent gemaakt door hem pas later toe te voegen. M.i. valt dat wel goed en heb ik nog wat kleine veranderingen aangebracht. Verder ben ik de laatste tijd ook met digitale art aan de slag gegaan en zo samen kunnen voegen tot een YouTube video.

Back