• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruil: Roland SR-JV80-15 Special FX tegen jouw Roland SR-JV80-08 60s 70s keyboards

EEmmiillee

Nieuwkomer
Ruil: Roland SR-JV80-15 Special FX tegen jouw Roland SR-JV80-08 60s 70s keyboards

Ik heb de Roland SR-JV80-15 Special FX expansion board hier liggen. Hij is in perfecte staat inclusief doosje en bijbehorend schroevendraaiertje.

Ik ben opzoek naar de 60s 70s keybaords board (SR-JV80-08). Vooral vanwege de elektrische piano's/rhodes :okdan:

Ik woon in Amsterdam, maar op een andere locatie ruilen of eventueel per post ruilen is geen probleem.

Voor een schappelijke prijs ben ik eventueel ook geïnteresseerd om de 60s 70s keyboards te kopen, maar voorkeur gaat uit naar ruil vanwege beperkt budget.

Schopje.

Ik ben nog steeds opzoek naar keyboards of the 60s 70s, maar ben inmiddels ook bereid om te ruilen tegen mijn SR-JV80-02 Orchestral board. Al zou het met pijn in het hart zijn!

Back