Null Wave - Next To Walking Dead [5/4 maat percussieve ambient]

AnthonyDavid

Null Wave

Have a listen!
Feedback is welkom maar wordt voor deze track niet meer verwerkt.
Ambient, percussief, gruizig, digitaal, goedkoop klinkend.
Samples van ouder eigen werk en puur delay feedback met veel fm synthese.
K.
:walker:

Ik vind hem wel wat hebben. Je blijft alleen toch wel een beetje wachten op de dikke kick.... maar die komt niet. Het is repetatief, maar verveeld niet echt vind ik, had ook niet langer gehoeven verder. Precies de goede lengte zo.

Ik vind hem wel wat hebben. Je blijft alleen toch wel een beetje wachten op de dikke kick.... maar die komt niet. Het is repetatief, maar verveeld niet echt vind ik, had ook niet langer gehoeven verder. Precies de goede lengte zo.

Dan heb ik mijn werk goed gedaan! :)
Dat wachten op de dikke kick kan ik me voorstellen, ik vind het juist prettig dat hij niet zo makkelijk oplost.
Thanks Krek!

Interessant werkje. Veel van wat ik hoor vind ik mooi. Soms iets teveel gefreak met sounds waardoor het lijkt of ik een game zit te spelen. Dat thema met die chords zou ik eigenlijk wel eens uitgewerkt willen horen in een track van een minuut of 4-5. Die 5/4e doet het overigens prima.

Wel een mooie lead zit er in netjes!!
er mogen wel iets minder breaks of tussen pauzes in de melodie vind ik

en in de opbouw van je nummer moet ook nog veel aan gesleuteld worden
Ik kan niet echt een pijl trekken wka climax en outro

De beat op het einde moet je veel eerder openen, ik denk meer halverwege het nummer of nog iets eerder

Laatst gewijzigd:
Wel een mooie lead zit er in netjes!!
er mogen wel iets minder breaks of tussen pauzes in de melodie vind ik

en in de opbouw van je nummer moet ook nog veel aan gesleuteld worden
Ik kan niet echt een pijl trekken wka climax en outro

De beat op het einde moet je veel eerder openen, ik denk meer halverwege het nummer of nog iets eerder

Thanks! Ik neem het mee voor een volgende track. Vond zelf die late drums wel prettig eigenlijk.

Interessante muziek. Niet muziek die ik op zal zetten om eventjes rustig bij te relaxen..
Het doet inderdaad gameachtig aan. Een game die nog niet bestaat.

Back