LG heeft behang tv van 65"

DRe

SSM spacestation
Het is Mss nog erg ver maar LG brengt behang tv op de markt. Nu is dat nog best prijzig maar over 4 jaar zou dat best in de studio toe gepast kunnen worden . Voor hele kleine kamers zou dat best een oplossing zijn. Vooral in uhd als monitor .

Geef je mening.

Een dikke beamer kan ook prijzig zijn. Daarnaast maken ze een vervelend geluid,
TV Behang klinkt best aardig. Bestaat daar al iets van momenteel?

In de toekomst hoeven we geen ramen meer, vanwege de slechte isolatie. We kijken dan via een tv met een camera naar buiten en kunnen we via een instelling bepalen wat voor weer het is en hoe vaak dat ene buurmeisje langs loopt.

Nou eindelijk is het dan zover al duurt het nog zo'n 4 jaar.
Ze hebben het al jaren over een tv die je oprolt maar nu komt ie dan toch op de markt.
Als het beeld en de kijkhoek goed is vind ik dat wel iets om over na te denken.
Stuk beter dan zo'n groot apparaat in de huiskamer.
Het zal dan ook nog wel even duren voor het een beetje betaalbaar is verwacht ik.

Ik zou dat best mooi vinden een soort van zonnekap arm constructie als in een auto die je even zo naar beneden kan trekken vanaf je plafond om op je scherm te kijken. 8) we blijven dromen :engel:

Kost nog wel zo'n 8k en is over 3 maanden in Nederland te koop zo las ik.

In de toekomst hoeven we geen ramen meer, vanwege de slechte isolatie. We kijken dan via een tv met een camera naar buiten en kunnen we via een instelling bepalen wat voor weer het is en hoe vaak dat ene buurmeisje langs loopt.

Dit klinkt als mijn grootste nachtmerrie =(

De toekomst is dat je thuis komt in een lege kamer.
Vervolgens zet je je VR bril op en dan ben je ineens in de royal suite :D

Het is Mss nog erg ver maar LG brengt behang tv op de markt. Nu is dat nog best prijzig maar over 4 jaar zou dat best in de studio toe gepast kunnen worden .

Kost nog wel zo'n 8k en is over 3 maanden in Nederland te koop zo las ik.

Ligt het aan mij of snap ik nu je berichten niet.. :D
Komt het nu wel of niet op de markt? Eerst is het "nog ver weg, over vier jaar"
En dan "over 3 maanden te koop"..

Beetje chaotisch.. haha

Voor hele kleine kamers zou dat best een oplossing zijn.

Dat moet dan wel een hele kleine kamer zijn, als je 5cm als ruimte winst ziet :) Of iets nu 5cm of 5mm uitsteekt boven je desk, dat levert praktisch gezien toch helemaal niks op?
En zo'n lel van een scherm dat zo dik is als een creditcard, dat knakt waarschijnlijk wel erg makkelijk om. Ik zie het nut niet. Pas als het een oprolbaar scherm van led vezels is wordt het interessant.

Nou, toen ik de grootste 4 k monitor kocht dacht ik de eerste paar minuten... dat scherm krijg ik nooit vol. Nu heb ik al lang weer ruimtetekort. Je raakt snel verwend en 1m doorsnee is nog net gemakkelijk te gebruiken. Als je tvbehang hebt krijg je hele sterke nekspieren denk ik van het heen en weer kijken. Op de eerste rij in het Imac theater. Kortom, ik zou wel een groter scherm willen maar ik vermoed dat het niet een verbetering wordt.

De toekomst is dat je thuis komt in een lege kamer.
Vervolgens zet je je VR bril op en dan ben je ineens in de royal suite :D

Je bedoelt contact lenzen.

Waar op het buurmeisje zich goed zichtbaar zich elke 10 minuten aan het omkleden is. Replay Kinky. Maar das ook saai na 2 keer.
Een analoog meisje is altijd net kinkyer

Over 2 of drie maanden kan je het al kopen voor 8 k

Back