Gloomer - Psychopaths Runs The World

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
:doei: <- hier moeten jullie zijn

of

You'll hear an ex-marine talking about the New World Order, they are living underground, so no one or nothing will harm them.. not even chemtrails, they don't eat our food, they don't drink our water, they don't take our medication, our chemo, our vaccines. They all must hang on the highest tree. Revolt people, it's not to late yet. Made in FL-studio 12, please enjoy ! :-)

Wat denken jullie ervan ? Vooral van het filmpje ? 8)

leuk vrolijk deuntje, drums lopen lekker, mooie plaat, mag nog wel een minuutje bijaan, en een dikke 'hook' tegen t einde. filmpje en muziek gaan goed samen.

Hey dank jullie wel jongens, doet deugd om te lezen !!

@Harrewarre, ja hoor, ik heb dat filmpje zelf gemaakt met EasyVideoMaker.. Die driehoek de hele tijd moet het logo van de Nieuwe Wereld Orde voorstellen.

Thankks again, mega van jullie !! :okdan:

Hey ouwe wereldverbeteraar, toffe track hoor! :)
Mag ik nog ff wat goedbedoelde tips geven over de mix? De vocals in het begin leken me een beetje te hard (of de arp te zacht, want later klopt het wel qua volume), en het geheel met beats is een tikkie schel op mijn monitoren hier. Denk die closed hats die super schel zijn. Verder koel hoor!

Hey Robi en SB-Six, dank jullie heel hartelijk voor de feedback.. Doet deugd om te lezen. Six, ik ga hem niet meer aanpassen, want het filmpje staat al online, maar ik ga je feedback wel meenemen naar mijn volgende track.

Thanks guys ! :)

Hey Vink en Krek, dank jullie wel voor de kei-goeie feedback, super, word ik blij van.

Het filmpje was niet zo moeilijk om in elkaar te zetten, maar aan het nummer zelf heb ik toch ettelijke uurtjes gewerkt.

Thanks guys, appreciate it ! :okdan:

Klein puntje over de titel Psychopaths Runs The World:
Psychopaths = meervoud, Runs = werkwoordvorm bij enkelvoud

Dus juiste titels kunnen zijn:
Psychopaths Run The World (meervoud) of Psychopath Runs The World (enkelvoud)

:geslaagd:

Ja Torp, mijn vriendin heeft me daar ook opmerkzaam over gemaakt. Maar helaas heb ik de originele titel overgenomen van het interview, die dus ook fout was.

Ik heb een nummer dat heet : 150 Mouchoirs Blanches, ik heb bewust die schrijffout gemaakt omdat ik mijn lerares Frans haatte. Laten we het dus ook houden op een bewuste schrijffout, want ik kan het niet meer veranderen.

Bedankt man ! ;)

Ik vind 'm wel vet. :D Past ook mooi bij het filmpje.
Zijn overigens heus niet allemaal psychopaten in dat filmpje hoor. :engel:
desalniettemin leuk gemaakt!

Back