E Errol The difference is Clear Lid sinds 28 oktober 2003 Berichten 1.177 Locatie Thailand 29 oktober 2003 #1 Te koop gevraagd DRAWMER DL241 Laat maar horen.
E Errol The difference is Clear Lid sinds 28 oktober 2003 Berichten 1.177 Locatie Thailand 30 oktober 2003 #2 Re: Drawmer Dl241 Origineel geplaatst door Errol Te koop gevraagd DRAWMER DL241 Laat maar horen. Zie meer... niemand? even een geheugensteuntje
Re: Drawmer Dl241 Origineel geplaatst door Errol Te koop gevraagd DRAWMER DL241 Laat maar horen. Zie meer... niemand? even een geheugensteuntje
E Errol The difference is Clear Lid sinds 28 oktober 2003 Berichten 1.177 Locatie Thailand 2 november 2003 #3 Re: Re: Drawmer Dl241 Re: Re: Drawmer Dl241 Origineel geplaatst door Errol niemand? even een geheugensteuntje Zie meer... Echt niemand????
Re: Re: Drawmer Dl241 Re: Re: Drawmer Dl241 Origineel geplaatst door Errol niemand? even een geheugensteuntje Zie meer... Echt niemand????
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 2 november 2003 #4 Hihi, denk je nou echt dat het gemiddelde lid hier geld voor over heeft? Ik mocht willen dat ik hem kon verkopen aan je.
Hihi, denk je nou echt dat het gemiddelde lid hier geld voor over heeft? Ik mocht willen dat ik hem kon verkopen aan je.
E Errol The difference is Clear Lid sinds 28 oktober 2003 Berichten 1.177 Locatie Thailand 2 november 2003 #5 Origineel geplaatst door fuse Hihi, denk je nou echt dat het gemiddelde lid hier geld voor over heeft? Ik mocht willen dat ik hem kon verkopen aan je. Zie meer... tis echt geen duur ding hoor volgens mij. nieuwprijs rond de E. 500,- valt best mee. tis wel het geheim van veel lekker klinkende producties ........o o..mn mond voorbijgepraat.
Origineel geplaatst door fuse Hihi, denk je nou echt dat het gemiddelde lid hier geld voor over heeft? Ik mocht willen dat ik hem kon verkopen aan je. Zie meer... tis echt geen duur ding hoor volgens mij. nieuwprijs rond de E. 500,- valt best mee. tis wel het geheim van veel lekker klinkende producties ........o o..mn mond voorbijgepraat.
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 2 november 2003 #6 Geheim van alle produkties is nog altijd de man/vrouw achter de knoppen.
E Errol The difference is Clear Lid sinds 28 oktober 2003 Berichten 1.177 Locatie Thailand 2 november 2003 #7 Origineel geplaatst door fuse Geheim van alle produkties is nog altijd de man/vrouw achter de knoppen. Zie meer... kun je nagaan als dan die combinatie daar is van man/vrouw.................en drawmer tuurlijk heb je gelijk. Waar ik altijd op let is hoe snel je iets kunt bereiken ipv daar heel lang over te moeten doen. vergelijk het bijv. maar met goede en slechte kabels. ik gebruik alleen mogami's om de reden dat ze heel makkelijk te solderen zijn.
Origineel geplaatst door fuse Geheim van alle produkties is nog altijd de man/vrouw achter de knoppen. Zie meer... kun je nagaan als dan die combinatie daar is van man/vrouw.................en drawmer tuurlijk heb je gelijk. Waar ik altijd op let is hoe snel je iets kunt bereiken ipv daar heel lang over te moeten doen. vergelijk het bijv. maar met goede en slechte kabels. ik gebruik alleen mogami's om de reden dat ze heel makkelijk te solderen zijn.