Gloomer - Vanished For Organs (shocking movie)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

of

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-vanished-for-organs
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-vanished-for-organs

So, people are disappearing by thousands.. All because f.e. their kidneys, liver, heart, lungs and eyes are worth millions of dollars. Open your eyes people, it's real. Shocking video. Enjoy my music. Peace.

Wat vinden jullie ervan ? Zoals beloofd, bij ieder nummer een video. Kunnen jullie de waarheid wel aan ?

:W

Eerlijk gezegd las ik in de titel "organs" eerst als toetsinstrment, maar het is me nu duidelijk! :-)
Tja, griezelig... Misschien is de muziek iets te uplifting voor dit thema, maat het klinkt ook wel wat spooky...

Hey thanks Bohemen !! Ja, het kon een "orgel" geweest zijn.. Ik vind het nummer nogal melancholisch en triest, ik vind het goed passen bij het filmpje. Dank je wel man ! :)

Ja, ik twijfel of het "come on" pässend is in deze context.. :-)

weer goed nummertje gloomer
Mooie melodietjes
nice layered
klinkt een mooie geheel samen!!
mooie screeches ook

Thanks Harrewarre, leuk om te lezen man ! Toppie van je :okdan:

Jij werkte toch met sample CD's?

Ik heb sample cd's ja... spelbreker :D

Maar ik zal eens een opsomming maken van mijn vst's, dan piep je wel anders :P

ABL2
Albino
Alchemy
Alloy 2
Bazille
Beast
Blade
Blue II
Cameleon5000
Eplex7
EZ-drummer
EZ-mix
Kickstart
Magnus Choir
Massive
Nexus
Nexus II
Omnisphere II
Ozone
Predator I & II
Sausage Fattener
Serum
Spire
SubBoomBass
Sylent I
Synthmaster

en de hele FL-studio Bundle, dat zijn 33 plugins samen.

Dat zijn zo'n 60 plugins in totaal.

:gaap:

8)

Hij beukt weer lekker hoor Gloomer! Totaal allemaal niet mijn ding maar ik moet toch altijd ff naar je tracks luisteren. Zit goed in elkaar, goede producties, goede opbouw. Deze is er weer voor de dansvloer hoor! Krijg er een beetje 90's housegevoel bij (sorry :bekdicht: ) Videootje is ook weer top gedaan en ik dacht dat het ook om orgels ging :D

Dit slaat de plank gewoon ontzettend hard mis....... Wil je hier iets mee bereiken ? en zo ja wat dan ?...

Dit slaat de plank gewoon ontzettend hard mis....... Wil je hier iets mee bereiken ? en zo ja wat dan ?...

ik denk voor hem meer hobby funn lol maken met muziek?
iets laten horen?
Net als veel meer mensen doen?
Veel dure hardware en instrumenten kopen en dan gewoon als hobby muziek maken

Luister eens de naar de rap muziek op YouTube tegenwoordig
klinkt heel erg pro maar ze hebben geen labels
ze willen gewoon iets zeggen verder niets!!

Vroeger kocht mijn vader een keybord en probeerde muziek te maken
vertel eens wat bereik je daar mee?

Kijk veel mensen arbeiden gewoon hard voor hun loon !!
En doen als hobby muziek maken, als bijzaak maar niet als werkt
dus tja verschil moet er wezen

Hij beukt weer lekker hoor Gloomer! Totaal allemaal niet mijn ding maar ik moet toch altijd ff naar je tracks luisteren. Zit goed in elkaar, goede producties, goede opbouw. Deze is er weer voor de dansvloer hoor! Krijg er een beetje 90's housegevoel bij (sorry :bekdicht: ) Videootje is ook weer top gedaan en ik dacht dat het ook om orgels ging :D

Hey Krek, weeral bedankt man..Doet deugd om te lezen.. Ja, 't is wat retro hé, zoals jullie wellicht weten baseer ik mijn muziek op New Beat en Metal. Dus dat is een mooi compliment ! Thnx :okdan:

Ik wil de mensen bewust maken met mijn muziek en de daarbij passende video's.. Het zijn niet allemaal conspiracy theories hé CME ?? Toch heel erg bedankt om te kijken en te luisteren !! :okdan:

Back