Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
ik denk voor hem meer hobby funn lol maken met muziek?
Ik wil met mijn titels en filmpjes alleen al, een soort van boek schrijven.. 't is een levensdoel van me geworden.. Revolutie verdomme !!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik denk voor hem meer hobby funn lol maken met muziek?

ik heb eerst het nummer beluisterd met de videoclip. de tweede keer via soundcloud.
wanneer ik 'm via soundcloud luister, is het een heel lekker nummer, loopt lekker, is swingend. goeie sounds, wederom heerlik geproduceerd.
met de videoclip is er voor een grote diskrepantie tussen clip/boodschap en muziek. wat ik wél opmerkte is dat het uiteindelijk dan vervreemdend en unheimlich gaat werken, vanwege die diskrepantie. dus waarschijnlik zal na een tweede keer luisteren, dit ongemakkelijke gevoel sterker gaan werken (je hebt nu eenmaal verwachtingspatronen). dan werkt denk ik de clip met muziek wel... ik had dus eerst moeite met die diskrepantie.
ik ga m nogmaals luisteren mét videoclip...
De bas komt bij mij totaal niet door. Op 1.14 dacht ik dat hij nog steeds aan het opbouwen was, maar hij was al begonnen. Of hij te zacht staat, niet 'drived' of allebei kan ik niet precies zeggen, maar nu hoor ik vooral de kick: poink, poink, poink.
komt een beetje over als een clickbait video met zo een filmpje en 'shocking movie', het is vast goed bedoeld maar het is natuurlijk nogal een somber serieus onderwerp met kinderen die ontvoerd en vermoord worden voor hun organen en dan zit er zo een soort van tjsa toch wel blije boerenkermis achtige botsauto muziekje onder...dat kan natuurlijk verkeerd over komen bij mensen, irritatie opwekken, niet van goede smaak getuigen e.d.
Ik denk dat je je punt veel beter kan laten overkomen door wat discreter serieuzer om te gaan met de materie, misschien ambient/duistere noise/drone ofzo en niet de hele tijd die ADHD speedfreak tekstjes overal in het beeld want zo als het nu is komt het echt een beetje denigrerend zelfs grappig over.

precies en hier in NL op school druk leren voor economie op je 16e erg belangrijk voor een kind!!dat begrijp ik, maar zulke dingen moeten ze hun leren in school.. Het leven zou er heel anders uitzien..![]()