Gloomer - Vanished For Organs (shocking movie)

ik denk voor hem meer hobby funn lol maken met muziek?

Ik wil met mijn titels en filmpjes alleen al, een soort van boek schrijven.. 't is een levensdoel van me geworden.. Revolutie verdomme !! :duivels:

ik heb eerst het nummer beluisterd met de videoclip. de tweede keer via soundcloud.

wanneer ik 'm via soundcloud luister, is het een heel lekker nummer, loopt lekker, is swingend. goeie sounds, wederom heerlik geproduceerd.

met de videoclip is er voor een grote diskrepantie tussen clip/boodschap en muziek. wat ik wél opmerkte is dat het uiteindelijk dan vervreemdend en unheimlich gaat werken, vanwege die diskrepantie. dus waarschijnlik zal na een tweede keer luisteren, dit ongemakkelijke gevoel sterker gaan werken (je hebt nu eenmaal verwachtingspatronen). dan werkt denk ik de clip met muziek wel... ik had dus eerst moeite met die diskrepantie.

ik ga m nogmaals luisteren mét videoclip...

Laatst gewijzigd:
De bas komt bij mij totaal niet door. Op 1.14 dacht ik dat hij nog steeds aan het opbouwen was, maar hij was al begonnen. Of hij te zacht staat, niet 'drived' of allebei kan ik niet precies zeggen, maar nu hoor ik vooral de kick: poink, poink, poink.

komt een beetje over als een clickbait video met zo een filmpje en 'shocking movie', het is vast goed bedoeld maar het is natuurlijk nogal een somber serieus onderwerp met kinderen die ontvoerd en vermoord worden voor hun organen en dan zit er zo een soort van tjsa toch wel blije boerenkermis achtige botsauto muziekje onder...dat kan natuurlijk verkeerd over komen bij mensen, irritatie opwekken, niet van goede smaak getuigen e.d.

Ik denk dat je je punt veel beter kan laten overkomen door wat discreter serieuzer om te gaan met de materie, misschien ambient/duistere noise/drone ofzo en niet de hele tijd die ADHD speedfreak tekstjes overal in het beeld want zo als het nu is komt het echt een beetje denigrerend zelfs grappig over.

ik heb eerst het nummer beluisterd met de videoclip. de tweede keer via soundcloud.

wanneer ik 'm via soundcloud luister, is het een heel lekker nummer, loopt lekker, is swingend. goeie sounds, wederom heerlik geproduceerd.

met de videoclip is er voor een grote diskrepantie tussen clip/boodschap en muziek. wat ik wél opmerkte is dat het uiteindelijk dan vervreemdend en unheimlich gaat werken, vanwege die diskrepantie. dus waarschijnlik zal na een tweede keer luisteren, dit ongemakkelijke gevoel sterker gaan werken (je hebt nu eenmaal verwachtingspatronen). dan werkt denk ik de clip met muziek wel... ik had dus eerst moeite met die diskrepantie.

ik ga m nogmaals luisteren mét videoclip...

Hey Arjan, dank je wel man, voor de uitgebreide feedback.. en bedankt voor zoveel te luisteren en de like op Soundcloud.. Ben ook benieuwd naar jouw eventuele nieuwe producties.. Thanx again ! :okdan:

De bas komt bij mij totaal niet door. Op 1.14 dacht ik dat hij nog steeds aan het opbouwen was, maar hij was al begonnen. Of hij te zacht staat, niet 'drived' of allebei kan ik niet precies zeggen, maar nu hoor ik vooral de kick: poink, poink, poink.

Hey Bombario, bedankt voor te luisteren man, apprecieer ik van harte.
Weet je, en dat is echt, en ik heb het al meermaals gezegd : Soundkloot haalt veel van de bass weg.. Op mijn monitors klinkt mijn bass prima.. Je hebt wel gelijk wat betreft dat de basslijn sneller mocht opkomen.. Daar ga ik mijn volgende track rekening mee houden. Thanx again :okdan:

komt een beetje over als een clickbait video met zo een filmpje en 'shocking movie', het is vast goed bedoeld maar het is natuurlijk nogal een somber serieus onderwerp met kinderen die ontvoerd en vermoord worden voor hun organen en dan zit er zo een soort van tjsa toch wel blije boerenkermis achtige botsauto muziekje onder...dat kan natuurlijk verkeerd over komen bij mensen, irritatie opwekken, niet van goede smaak getuigen e.d.

Ik denk dat je je punt veel beter kan laten overkomen door wat discreter serieuzer om te gaan met de materie, misschien ambient/duistere noise/drone ofzo en niet de hele tijd die ADHD speedfreak tekstjes overal in het beeld want zo als het nu is komt het echt een beetje denigrerend zelfs grappig over.

Hey smackos, dank je wel voor te kijken en te luisteren man, maar zoals eerder gezegd vind ik de muziek erg melancholisch en krijg ik de krop in de keel als ik die hoog gepitchte vrouwenstem hoor. Maar ik begrijp perfect wat je wil zeggen, en ik zal er in 't vervolg rekening mee houden. Houd ook in gedachte dat ik in hart en nieren een metalhead ben, wil zeggen dat ik heel wat lugubere dingen gewoon ben, en aangezien ik mijn muziek inspireer op Metal en New Beat.. nou ja, je begrijpt me wel. Thanx again smackos, top van je :okdan:

Wow. De contradictie tussen het op zich schijnvrolijke nummer en videoboodschap is best groot. Maar dat is misschien wel wat je wilt

Ik weet het niet, 't is niet echt mijn bedoeling geweest om een "vrolijk" nummer te schrijven, integendeel, zoals ik eerder al een paar keer aangaf vind ik het echt een melancholisch nummer.. Maar dank je wel voor te kijken en te luisteren, dat apprecieer ik van harte. :okdan:

dat begrijp ik, maar zulke dingen moeten ze hun leren in school.. Het leven zou er heel anders uitzien.. :bekdicht:
precies en hier in NL op school druk leren voor economie op je 16e erg belangrijk voor een kind!!
Als ze nou eerst eens leren hoe je met geld moet omgaan??
kan je daarna pas beter economie gaan leren op je 18e

Toen ik net 18 werd moest ik bij de bank voor een gesprek langs komen dat ik 18 was geworden kreeg ik een cadeau een pen met een boekje voor een flexibel krediet
en of ik geld wou lenen voor de (toekomst!!!)

En als ouder net zo!!
Een spaarvarkentje geven is niet wijs meer als ouder!! maar meer een gemakzucht!!
daar moet nu geld bij haha met sparen !!!

maarja ik had er ook altijd een 3 op economie omdat ik daar totaal geen interesse in had
Sorry offtopic!!!

Back