• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Leslie 2101 MK1 + Roland VK8m

Robin1965

Ingeburgerd
Ik heb mijn leslie 2101 MK1 te koop incl. degelijke flightcase, mixer soundcraft notepad 124 FX en twee nieuwe microfoons van LD Systems D1057 (nieuwprijs per stuk: € 49,-) + ledverlichting bij de upper rotor en footswitch (Boss FS-5U ook nieuw). Er is één speaker van de leslie onlangs vervangen voor een originele nieuwe. De oude speaker resoneerde iets, vandaar vervangen.

Speakon stroomaalsuiting en XLR aansluiting voor de microfoons. Met de Soundcraft mixer ertussen kan je een mooie balans maken naar de PA en een kleein beetje effect op de upper-rotor.

Tevens kan ik mijn Roland VK8m er ook bij aanbieden.
Alles is 100% in orde en kan uiteraard getest worden.

Reden van verkoop is dat ik ben gestopt met de huidige band.

Totaalprijs voor deze complete set is: € 1250,-

Als je alleen belangstelling hebt voor de leslie incl. mics dan is die prijs: € 900,-

Kijk op MP voor foto's.

Back