Ik bied hierbij een incomplete D&R Dayner aan, zonder voeding en aux return module. Elke module is getest en werkt, maar het kan allemaal wel wat onderhoud gebruiken. Denk hierbij aan lichte kraakjes op sommige potmeters, lelijke plekjes op het frame, misschien nieuwe condensatoren etc.
Wat zit er allemaal in:
-20 channel Dayner 'live' frame. Heeft op de randjes wat roestvorming en lichte beschadigingen van het houtwerk op de hoekjes
-12x Dayner channels (split monitor). De meeste kanalen missen de faderkapjes.
- 1x Dayner master module
- 2 'blindplaat modules' met XLR en jack connectors. Is destijds gebruikt om outputs/inputs naar voren te halen. Van de ene module zijn de kabels afgeknipt, maar hier zou je eventueel zelf nieuwe conectors aan kunnen zetten. De blindplaten hebben wat roestvlekjes.
Hoe kom ik er aan en waarom doe ik het weg?
Vorig jaar heb ik een grotere Dayner + allerlei onderdelen gekocht, daar zat deze kleinere Dayner bij. Inmiddels heb ik m'n grotere Dayner helemaal gereviseerd, waardoor deze reserve Dayner voor mij overbodig is geworden en in de weg staat.
Richtprijs: €100 maar we komen er vast wel uit..
Valt in mijn studio in Haarlem te testen met de voeding van m'n grote Dayner.
Wat zit er allemaal in:
-20 channel Dayner 'live' frame. Heeft op de randjes wat roestvorming en lichte beschadigingen van het houtwerk op de hoekjes
-12x Dayner channels (split monitor). De meeste kanalen missen de faderkapjes.
- 1x Dayner master module
- 2 'blindplaat modules' met XLR en jack connectors. Is destijds gebruikt om outputs/inputs naar voren te halen. Van de ene module zijn de kabels afgeknipt, maar hier zou je eventueel zelf nieuwe conectors aan kunnen zetten. De blindplaten hebben wat roestvlekjes.
Hoe kom ik er aan en waarom doe ik het weg?
Vorig jaar heb ik een grotere Dayner + allerlei onderdelen gekocht, daar zat deze kleinere Dayner bij. Inmiddels heb ik m'n grotere Dayner helemaal gereviseerd, waardoor deze reserve Dayner voor mij overbodig is geworden en in de weg staat.
Richtprijs: €100 maar we komen er vast wel uit..
Valt in mijn studio in Haarlem te testen met de voeding van m'n grote Dayner.