• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Flightcases in de uitverkoop

JP8

Twist my knob? MY KNOB???
Ik treed niet meer op, dus ze mogen weg. :okdan:

Flightcase voor 61 toetsen synthesizer (5 octaaf)
Mist één stoothoek (zie foto) aan de onderkant, dat heeft geen consequenties voor je synthesizer, maar wel voor waar je tegenaan stoot met de koffer. Hoeft daarom niet weg voor de hoofdprijs. Goed hang- en sluitwerk.
Binnenmaten:
40cm diep
12cm hoog
106cm breed
Mag weg voor €40,-

Mooie Flightcase voor 61 toetsen synthesizer (5 octaaf)
Prima flightcase, ziet er ook goed uit. Degelijk spul.
Binnenmaten:
10cm hoog
39cm diep
107cm breed
Voor slechts €65,-

Flightcase voor synthesizer van 5 octaaf met afneembare klep, lichtgewicht
Mooie koffer met afneembare klep waardoor je je synthesizer maar voor de helft hoeft uit te pakken.
Let op: binnenschuim is zo langzamerhand wel aan vervanging toe. Verder een heel mooie koffer.
Binnenmaten:
10cm hoog
34cm diep
103 breed
Voor al dit moois: €60,-

Grote Flightcase voor 88 toetsen synthesizer of stage piano
Mooie kist met goed schuim aan de binnenkant. Heel fijn voor je grote synth of stagepiano. Op de lange zijden zitten uitklapbare handvaten zodat je de kist me twee mensen goed kunt verplaatsen.
Binnenmaten:
18cm hoog
48cm diep
140cm breed
Voor forumleden €125,-

Prijzen staan niet in steen gebeiteld: bieden mag, maar graag wel naar waarde.
Foto's op aanvraag.
Voor alles geldt: alleen ophalen in Maarssen (vlakbij Utrecht) of eventueel in Amsterdam.

Inmiddels is er al wat weg. Wat er nu nog is mag met een korting voor forumleden vertrekken:

Grote Flightcase voor 88 toetsen synthesizer of stage piano
€100,-

Mooie Flightcase voor 61 toetsen synthesizer (5 octaaf)
€50,-

Om nog even de vraag te beantwoorden die me best vaak is gesteld: nee, ik stuur ze niet op. :engel:

Back