Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gloomer - Mind Reading Flies (WIP)
Veelal gemaakt met mijn nieuw speeltje : Waves' Codex

Wat kan er beter ajb ?

Lekker nummer hoor, funky! En haunting.
Dancefloor gericht, en dat is goed gelukt. Dit brengt de mensen wel in beweging.

Erg leuk dit!
De lead vliegt soms wat uit de bocht door de reverb denk ik.

Ik vend het punt dat de strings en vocals hun intrede doen het leukste!

Child of arT, Arv en Fluence, jullie zijn toppers, dank jullie wel voor de super commentaar. :halleluja

*D

Ik hoor bij jou ook vaak die beroemde BLADE synth
Ik hoor dit trouwens hier heel erg vaak op dit forum
Ik voel dat zelf persoonlijk net alsof ik elke keer weer de zelfde nummer hoor als ik die blade synth weer hoor in een nieuwe track haha

maar jij doet je werk gewoon :okdan: :halleluja anders zou je ook geen top berichten krijgen
Nu nummers maken die nog beter worden!!
als ze minder zijn krijg je ook weer klachten
ik vind als artiest dat je soms ff moet veranderen zo dat je geen eigen alibi krijgt
Maar soms kan het ook wel weer goed zijn
Dat is echt een persoonlijke eigen keuze in elke artiest
Keep up the good work gloomer!!
:halleluja:luv:

thanks a lot harrewarre, appreciate it..

Maar om eerlijk te zijn : ik heb Blade niet gebruikt in dit nummer :dj:

Geen "eigen alibi" ? Je bedoelt wellicht "geen eigen identiteit" ?

Geen Blade, maar wel een dikke merci !!! :halleluja

Gloomer - Enriching Damage (The Trons & I Mix) / surrealistic ambient

of als je wil luisteren zonder beelden :

Een raar stukje muziek, hoop dat jullie het kunnen appreciëren en dat jullie de boodschap wat begrijpen.

Thanks in advance ! 8)

coole gefreakte noise ambient doet me een beetje aan oude Orb denken :koffie: heerlijk die krakerige noise is dat een bitcrusher ofzo over noise?

Een raar stukje muziek

Huuu, wat een duisternis! Het is even omschakelen van het lieflijke deuntje waar ik zelf mee bezig ben...
Misschien dat ik in somberdere buien me er iets meer in kan vinden..

Maar het is goed dat het er nu uit is bij je! Zoiets kun je beter niet te lang in je hoofd hebben zitten... :-)

Maar het is goed dat het er nu uit is bij je! Zoiets kun je beter niet te lang in je hoofd hebben zitten... :-)

Da's waar.. Thanks Bohemen om gehoor te geven aan mijn oproep. Ik heb veel feedback nodig om te zien welke richting dat ik moet uitgaan. Deze track is trouwens geïnspireerd door leden van Synthforum, waarvoor mijn uiterste dank :halleluja

mooie, erg mooie track, jan!

niets raars aan.... erg mooi sferisch, goed getroffen geluiden, houd je goed vast. ik ken niet ál je werk, dit wijkt af en niet af, mooi, sterk dat je je eigen stijl bewaart in meer soundscape achtig nummer (niet de meest precieze term, kom niet op een betere).

een nieuwtje :

Gloomer - Bread Shop (Damyx Cameo) / Dark Dance

Damyx heeft de melodie gemaakt.. en Gloomer heeft er een track rond gebouwd.. Ik vind hem vet geslaagd, behalve de mastering. Komt omdat Damyx Maximus heeft gebruikt om te masteren, die compressed alles kapot, dus never mind de mastering of de mix, want ik ga het zo laten.

Veel luisterplezier en laat me ajb iets weten wat jullie ervan vinden, thanks in advance, Gloom 8)

Damn Jan.

Bread shop is dik! Zelfs op dit headsetje op kantoor. Slighty 90's

Ook die enriching damage, iets heel anders.. meer mijn ding dat dramatisch achtige. Hoe noem je zoiets? Haha. Vet hoor, hoe lang ben je al bezig? Heb je ook hardware in gebruik?

Hey Ksus, dank je wel voor de heerlijke feedback. Ik ben al bezig met muziek maken sinds 2004 met FL-studio 4 nog in de tijd.

Die 90's lees ik graag, want ik maak graag retro, daar liggen mijn roots namelijk, dus dat is een dik compliment.

Ik heb Enriching Damage maar "surrealistic ambient" genoemd, wist er anders geen naam op de plakken.

Thnanks again m8 !!! :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back