Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey Bohemen, dank je wel voor te luisteren en je feedback, toppie van je !

Dat bepaald stuk dat je aangeeft bevat heel veel distortion, 't is dat wat het misschien "overdoet". Maar dat is typisch Gloomer, heel erg chaotisch bij momenten.. Het moet een nucleaire oorlog voorstellen, dat is op zich al vrij chaotisch.

Thanks again man ! :okdan:

ja! beide tracks, hoe verschillend ook, erg goed, met groot plezier geluisterd.

Eindelijk een reactie :P

Ik had beter geen eigen draadje geopend.

Thanks Arjan, doet me ook heel veel plezier, jouw commentaar ! :halleluja

CLEAR THE AREA - GLOOMER /ACID (Hulp nodig)

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-clear-the-area
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-clear-the-area

Hey luitjes,

Wat kan er volgens jullie beter ? Ik zit vast.

Met dank voor te luisteren en de feedback !

Cheers 8)

Het begint allemaal erg vet maar inderdaad vanaf 2.15 wordt het ook mij wat teveel een chaos.

Je zou er naar mijn mening goed aan doen om wanneer de mix al best vol is en je nieuwe geluiden aanzet (zeker hele intense geluiden) dan ook meteen één of meerdere andere geluiden uit te zetten. Je zou bijvoorbeeld bij 2.15 de synth uit kunnen zetten (met dat 16th lijntje) die begint bij 1.00 minuut. Later in het nummer als op 3.00 min dat nieuwe geluidje erbij komt, zou je ook weer één of meerdere partijen uit kunnen zetten. Om zo een beetje ruimte te creëren voor het nieuwe geluid dat erbij komt.

Uiteraard staat het je geheel vrij om er een 'kernoorlog' met door elkaar heen tetterende geluiden van te maken (:duivels:), maar ik als luisteraar haak dan wel af. En dat is jammer want de eerste twee minuten beginnen sterk en de geluiden die er later bijkomen zijn zeker niet slecht, maar zouden baat hebben bij een wat minimalere ondersteuning om meer tot hun recht te komen.

GLOOMER - IN JESUS' NAME / horror EDM 8)

Niet voor gevoelige zieltjes :duivels:

Veel huiverplezier 8)

Voor wat hoort wat ;)... Even mijn mening over dit nummer. Ik vind in feite de muziek te braaf bij de beelden, maar je kunt het ook anders zeggen: beelden zijn over de top. Toevallig kijk ik nu naar de serie Midnight Sun (ook uitgezonden op Canvas) en daar is bijvoorbeeld de titelsong goed in evenwicht met de vrij gruwelijke beelden. Dus het is mogelijk, maar wel moeilijk heb ik zelf ook ondervonden, om geluiden te produceren die erg eng klinken en passen bij de beelden.

maar ik als luisteraar haak dan wel af. En dat is jammer

Hey thanks a lot Funkaholic !! Ik begrijp wat je bedoelt, ik zal er nog eens naar kijken of ik hem wat minimaler kan maken, maar hoe meer ik luister, hoe beter ik hem vind.. ook het chaotische,.. bizar, kwestie van smaak denk ik. Thanks again man ! :okdan:

Voor wat hoort wat ;)... de muziek te braaf bij de beelden, maar je kunt het ook anders zeggen: beelden zijn over de top.

Dank je van harte bijleven.. Ach ja, ik ben ook maar een amateur-producertje die amateur filmpjes maakt. Mijn metalroots maken het wel verklaarbaar allemaal. Ik ben vrij lugubere dingen gewoon. Bedankt om even langs te springen, top van je ! :halleluja

Gloomer - March Toward A World Government

of

This world is a sick place. It's all due to the New World Order, the global Elite. You will hear a simulation of David Rockefeller speeching in 1991. Please enjoy this video and the music. All made in FL-studio 12. PEACE !!

Wat vinden jullie van de video en de muziek ? =)

Gloomer - March Toward A World Government

Gloomer - March Toward A World Government - YouTube

of

https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-march-toward-a-world-government
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-march-toward-a-world-government

This world is a sick place. It's all due to the New World Order, the global Elite. You will hear a simulation of David Rockefeller speeching in 1991. Please enjoy this video and the music. All made in FL-studio 12. PEACE !!

Wat vinden jullie van de video en de muziek ? =)

Heel erg gaaf gedaan hoor! Interessante beelden met een dikke tune eronder. Heb je alle beats en geluiden zelf geprogrammeerd? Of zijn dit bestaande 'prefab' loops waar je een arrangement van hebt gemaakt?

thanks a lot funkaholic !! ;)

'T is zowat een mengelmoes van alles, de percussie zijn veelal samples, maar de rest heb ik allemaal zelf gemaakt. Ik suck bij het maken van percussie partijen..

thanks a lot funkaholic !! ;)

'T is zowat een mengelmoes van alles, de percussie zijn veelal samples, maar de rest heb ik allemaal zelf gemaakt. Ik suck bij het maken van percussie partijen..

Mooi gemaakt, ik vind het echt een gaaf in elkaar gezet goed geproduceerd nummer!

Dit spreek mij erg aan.
Zit erg goed in elkaar, Gloomer :okdan:

Thanks a lot Robi, ben blij dat het je aanspreekt.. Bedankt man, super van je ! :okdan:

Ik vind de muziek prima, zeker, maar ik ga mij niet uitspreken over je video(boodschap).

Thanks bijleven, voor je bijdrage. Oei, niet uitspreken over de video.. Is ie zo ongeloofwaardig dan ?
Bedankt kerel, apprecieer ik van harte :okdan:

Mooi gemaakt, ik vind het echt een gaaf in elkaar gezet goed geproduceerd nummer!

Dat doet me veel plezier, nogmaals van harte bedankt !! :)

Het begint allemaal erg vet maar inderdaad vanaf 2.15 wordt het ook mij wat teveel een chaos. .. de geluiden die er later bijkomen zijn zeker niet slecht, maar zouden baat hebben bij een wat minimalere ondersteuning om meer tot hun recht te komen.

Ik heb hem wat aangepast, hij klinkt wat minimaler nu.. Bedankt funkaholic !

GLOOMER - LAY ME DOWN TO REST (+VIDEO)

of

A track about overthinking, nightmares, no sleep, diabetes, death and the urge to commit euthanesia. Please enjoy this "happy" music. Cheers and PEACE !

Wat vinden jullie ervan ? Dank bij voorbaat voor te kijken en te luisteren. 8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back