Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey Designer, hartstikke bedankt om naar mijn muziek te luisteren en te commenten man, top van je.. Maar even zeggen dat het nummer op andere fora wél in goede aarde valt en dat een vriend van me deze track meteen op USB-stick heeft gezet. Hij gaat het nummer doorgeven aan een bekende DJ, vragen of die 'm wil draaien op een feestje.. Zo zie je maar dat smaken verschillen. ;)

Maar nogmaals, van harte bedankt man ! :halleluja

Mooie track weer!

De vorige twee vond ik wat minder. De mix was wat chaotisch. Misschien wat teveel delays die door elkaar rammelden. En de nummers leken nergens naartoe te gaan. Was een beetje een laagje-erbij, laagje-eraf arrangement. Elementen volgden elkaar niet logisch op.

Deze mix klinkt weer lekker gefocused en alle elementen klinken alsof ze op de goeie plek staan. Alsof het nummer wat meer een verhaal vertelt.

Had afgelopen weekend niet misstaan op mysteryland. Zonder gekkigheid, mooie productie weer. Had van mij wel een minuutje korter gemogen.

Hij is maar 4.21 minuten lang, zou ik er een radio-edit van maken ?

Thanks Krek voor de mooie woorden !! :)

Mooie track weer!

De vorige twee vond ik wat minder. De mix was wat chaotisch. Misschien wat teveel delays die door elkaar rammelden. En de nummers leken nergens naartoe te gaan. Was een beetje een laagje-erbij, laagje-eraf arrangement. Elementen volgden elkaar niet logisch op.

Deze mix klinkt weer lekker gefocused en alle elementen klinken alsof ze op de goeie plek staan. Alsof het nummer wat meer een verhaal vertelt.

Thanks 4-Tek ! Dank je wel voor zoveel nummers van me te beluisteren, ben blij dat de laatste je wat meer aanstaat :)

Hey Stupide, dank je wel voor deze eerlijke feedback.. Je hebt gelijk, ik ben de bas vergeten. Maar dat repetitief synthje dat heb ik bewust zo gedaan, hij is wel een keer of 5 ge-automate met verschillende effecten.

Thanks man ! :okdan:

Ik heb hier een dagtaak met jouw reviews geven, ben je een muziek robot ofzo ?

Deze klinkt goed, piano en stotter rave lead goede stijl voor in games, mooie square lead.
Vanaf 1:30 tot 1:45 had ik er uitgeknipt, gewoon super voor de rest.
O nee vanaf 2:30 ga je weer huppellen.

Ga zo door voor de rest, wauw ook nog acid geluidje erbij is super.

Marching ivory; Lekker begin en deze track weet mij steeds meer te boeien. Zit erg goed in elkaar, met een sterke break ook en ook een geinig funky-achtig gitaartje ook
Digital fairs; Beetje rommelig begin (voor mijn gevoel dan), maar daarna komt het goed op gang. Lekkere piano-sound ook en pakkende lead.

Ik wordt altijd wel blij van intro's waar mijn begrip van het ritme ineens verandert als er een geluidje bij komt. Dat werkte hier goed op 12 seconden.
Verder leuke track. De stukken waar designer het ook al over had hadden bij mij een beetje een fanfare associatie. Ik weet nog niet helemaal zeker of ik dat stom vind of het beste wat ik vandaag heb gehoord :-) Ik kan me voorstellen dat je daar een dansvloer vol met mensen goed mee kan trollen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back