Gloomer's eigen draadje..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey Six, thanks a lot man.. Die crash gaat zachter in het begin.. ALS hij geen memory problemen geeft, want ik zit al over de 4000MB RAM.. Hij loopt steeds vast :stupid

Wat is er dan precies wat je niet goed vindt ? Ik krijg thans goeie kritiek. Raar.

Thanks mate ! ;)

FINISHED !!

Gloomer - No Longer A Fragment (ft. Jim Carrey)+VIDEO

Fl-studio crasht steeds, ik zit aan meer dan 4000MB RAM !!

Daarom kan ik hem vanaf nu niet meer veranderen..

Ik heb ook een Youtube-filmpje gemaakt, met zijn allen daarheen :)

of

Met dank :okdan:

NEW TRACK : GLOOMER - GUIDE TO THE DEEP / Minimal EDM

Whole my musical oeuvre is based on dark, deep things.. Do you wanna know maybe 1% of the truth, then check out my all my titles on Bandcamp.. I'll put you on the right track. Check out my Youtube video's too. Enjoy, and let me know what you think of it.. especially the transition at 1.30" ! Here the link to my Bandcamp DISCOGRAPHY page : gloomer2000.bandcamp.com/music
Here the link to Youtube : www.youtube.com/user/Gloomer2000

Ik probeerde hem zo minimaal mogelijk te houden. Kan er nog wat beter, want ik kan hem nog veranderen ?

Met dank ;)

GUIDE TO THE DEEP

GUIDE TO THE DEEP

In tegenstelling tot veel van jouw andere tracks, vind ik deze matig :okdan:

Die Jim Carrey vind ik wel een toffe opbouw hebben tot ongeveer 1:44. Daarna vind ik de samenhang een beetje verdwijnen, misschien doordat dat 'bellgeluid' er een beetje dik op ligt. Ook met die laatste lijkt het of je wat minder aandacht heb besteed aan de mix, bij die laatste lijkt het zelfs alsof een dj twee platen scheef inmixt als je begrijpt wat ik bedoel (qua timing). De ideeen erachter (beide laatste tracks) zijn wel tof in ieder geval.

... maar wat precies vind je er niet goed aan, dan kan ik dat mss veranderen ??
Ritmisch vind ik hem op bepaalde stukken minder lopen en ik vind er wat minder sfeer in zitten in vergelijking met jouw andere tracks.

Die Jim Carrey vind ik wel een toffe opbouw hebben tot ongeveer 1:44. Daarna vind ik de samenhang een beetje verdwijnen, misschien doordat dat 'bellgeluid' er een beetje dik op ligt. Ook met die laatste lijkt het of je wat minder aandacht heb besteed aan de mix, bij die laatste lijkt het zelfs alsof een dj twee platen scheef inmixt als je begrijpt wat ik bedoel (qua timing). De ideeen erachter (beide laatste tracks) zijn wel tof in ieder geval.

Hey kobuz, hartstikke bedankt man !! Scheef inmixen hé, mmm, daar moet ik eens goed naar luisteren. Bedankt voor het lof ! :)

Ritmisch vind ik hem op bepaalde stukken minder lopen en ik vind er wat minder sfeer in zitten in vergelijking met jouw andere tracks.

Ik denk persoonlijk dat je de update nog niet gehoord hebt.. dénk ik. Ja, ik wou het idd wat minimaler houden dan al mijn andere tracks. Thanks Peter ! :)

Heb in deze thread kris kras door elkaar tracks beluisterd. Ik ga niet over de mix, dan wel over de inhoud. Goed bezig Gloom. Al vind ik dat de diversiteit alle kanten opgaat. Lekker blijven gaan m8. Er komt een dag dat je je meesterwerk maakt !

Heb in deze thread kris kras door elkaar tracks beluisterd. Ik ga niet over de mix, dan wel over de inhoud. Goed bezig Gloom. Al vind ik dat de diversiteit alle kanten opgaat. Lekker blijven gaan m8. Er komt een dag dat je je meesterwerk maakt !

Dank je wel makker, dat doet zeer deugd om te lezen.. Muziek maken is gewoon een obsessie geworden ;)

Hey Six, thanks a lot man.. Die crash gaat zachter in het begin.. ALS hij geen memory problemen geeft, want ik zit al over de 4000MB RAM.. Hij loopt steeds vast :stupid

Wat is er dan precies wat je niet goed vindt ? Ik krijg thans goeie kritiek. Raar.

Thanks mate ! ;)

Ja is vast een smaak dingetje. Kan niet alles leuk vinden helaasch :)

Digital, Big & Six : dank jullie wel voor de wondermooie feedback allemaal, ik apprecieer het van harte, blij dat jullie de laatste zo goed vonden :)

Ben bezig aan een "D&B Reggae" track van 160 bpm, ik kom hier straks een sneak uploaden, want ik wil weten wat er beter kan.

Bedankt jongens ! :halleluja

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back