• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Minitaur als nieuw koop of ruilen

4-Tek

Overjarig lid
Ik heb een paar maanden geleden een Moog Minitaur van een forumlid gekocht. Maar dit is toch niet helemaal de sound die ik zoek. Deze was en is nog als nieuw. Zelfs de sticker zit er nog bij voor de liefhebber. Ik heb er 350e voor betaald dus hiervoor gaat hij ook weer weg.

Ruilen kan ook. Ik ben op zoek naar de volgende Waldorf spullen, liefst in vergelijkbare staat.
- Waldorf Pulse 2, 1-op-1 ruil
- Waldorf Blofeld of Waldorf MicroQ met bijbetaling.

Op te halen in de omgeving van Rotterdam. Ik kom ook regelmatig in de buurt van Nijmegen dus kan de synth ook daar komen langsbrengen. Versturen heeft niet de voorkeur.

Back