• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Arturia Keylab 49 MK3 (wit) - November 2025 - NIEUW

Prijs
300 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

NeonNoises

Stamgast
Volledige nieuwstaat, eenmaal uitgepakt en getest.

Aangeschaft in November 2025 bij MusicStore Koln, maar uiteindelijk niet in gebruik genomen in mijn setup. Rekening, doos en alle accessoires aanwezig. Mag voor een mooi bod naar iemand die hem wel gaat gebruiken.

Nieuwprijs ca. 400,00. Mag weg voor het eerste redelijk bod. Als je wilt dat ik hem opstuur, dan delen we de kosten.

Ruil kan eventueel tegen een paar dingen, betaal graag een paar eurootjes bij als het leuk is:

Control
Expressive-E Touché (niet de SE)

FX
Erica Synths Echolocator
Erica Synths Zen Delay
Erica Synths Nightverb
Soma Cosmos
Game Changer Audio Light Pedal
... en ik sta open voor andere opvallende reverbs en delays

Synths
Waldorf Blofeld
Waldorf Pulse 2
Make Noise 0-Coast
Rare Waves Hydronium
Roland JD-08
... en 90s/00s vintage en acid

Ad staat ook op Marktplaats voor makkelijk verzenden en betalen.

Kick :)

Hij is er nog! Misschien nog wel liever ruilen dan verkopen. Ik voeg graag Omnisphere, Erica DB-01, Vermona Mono Lancet, Rare Waves Hydronium, Dreadbox stuff, Soma RoAT.. Als je iets leuks hebt, let me know!

Back