CME Gedeactiveerd account Lid sinds 21 september 2010 Berichten 373 19 april 2017 #21 Zelf iets verzinnen , dat is volgens mij pas echt futuristisch, en baanbrekend
sjeff Ouwe rot Lid sinds 8 januari 2011 Berichten 897 19 april 2017 #22 Dat zal niet gaan lukken denk ik, als je de instelling hebt dat een koos alberts nummer niet omgetoverd kan worden naar hardcore!
Dat zal niet gaan lukken denk ik, als je de instelling hebt dat een koos alberts nummer niet omgetoverd kan worden naar hardcore!
J JohnDoe33 Gedeactiveerd account Lid sinds 8 februari 2010 Berichten 3.997 19 april 2017 #23 SmartBits schreef: De term bootleg bestaat al heel wat langer Zie meer... Heb ooit weleens een recorder verstopt in een flightcase met logo's van cameramerken, gekregen van een bootlegger die er spijt van had.. :-D
SmartBits schreef: De term bootleg bestaat al heel wat langer Zie meer... Heb ooit weleens een recorder verstopt in een flightcase met logo's van cameramerken, gekregen van een bootlegger die er spijt van had.. :-D
harrewarre Ouwe rot Lid sinds 5 mei 2008 Berichten 992 Locatie Delfzijl 19 april 2017 #24 CME schreef: Zelf iets verzinnen , dat is volgens mij pas echt futuristisch, en baanbrekend Zie meer... idd beste is gewoon zelf iets maken!!! Soms is het wel leuk een beetje proberen bootlegs te maken Laatst gewijzigd: 19 april 2017
CME schreef: Zelf iets verzinnen , dat is volgens mij pas echt futuristisch, en baanbrekend Zie meer... idd beste is gewoon zelf iets maken!!! Soms is het wel leuk een beetje proberen bootlegs te maken
harrewarre Ouwe rot Lid sinds 5 mei 2008 Berichten 992 Locatie Delfzijl 19 april 2017 #25 sjeff schreef: Dat zal niet gaan lukken denk ik, als je de instelling hebt dat een koos alberts nummer niet omgetoverd kan worden naar hardcore! Zie meer... leuke uitdaging ga ff een happy hardcore early iets maken haha we komen hier op terug topper
sjeff schreef: Dat zal niet gaan lukken denk ik, als je de instelling hebt dat een koos alberts nummer niet omgetoverd kan worden naar hardcore! Zie meer... leuke uitdaging ga ff een happy hardcore early iets maken haha we komen hier op terug topper