Nog een SX vraagje.. Keyeditor probleem

bertjan

Nieuwkomer
Zodra ik een partje in de key editor wil verschuiven krijg ik de foutmelding: unknown exception Cubase SX.exe/blablabla/cubaseSX.log

Ik krijg dit ook als ik een audio-part wil verschuiven in een .wav file.

Wat kan er aan de hand zijn?:confused:

Ben bang dat dit een bug is.

Weet niet welke versie je hebt maar zou bij steinberg even checken of ze hier een upgrade voor hebben die het oplost.
Anders zou je dit aan de nlse importeur BMI moeten vragen lijkt me.

Ik ben het in ieder geval nooit tegengekomen.

bij het verplaatsen van events in je editor wordt er gechecked of je een legale versie van cubase hebt. dit doet hij door een signaal te sturen naar de dongle die daar dan een reactie op geeft. Blijkbaar werkt jouw dongle niet goed. Ik zou hier zo spoedig mogelijk mee terug gaan naar de leverancier. Dit hoort gewoon foutloos te werken.

Dit is een bekend probleem van de gekraakte versie van Cubase SX en is niet op te lossen. Oftewel als je een illegale versie hebt: koop toch maar liever het origineel. Als je wel de legale versie hebt: laat inderdaad de dongle even nakijken dan, dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Groeten, Phontaq

Origineel geplaatst door Phontaq
Dit is een bekend probleem van de gekraakte versie van Cubase SX en is niet op te lossen. Oftewel als je een illegale versie hebt: koop toch maar liever het origineel. Als je wel de legale versie hebt: laat inderdaad de dongle even nakijken dan, dan zou het probleem opgelost moeten zijn.

Groeten, Phontaq

hee ik vind dat jullie wel allemaal goed weten dat die gekraakte versie dat probleem heeft...
:bekdicht:

Klopt, ik heb zelf een tijdje met een gekraakte versie gewerkt om te kijken of Cubase SX mij beviel t.o.v. Cubase VST. En het beviel! :)

Back