13 dec, Bunker/Creme party met vele DJ's en Sendex Live!

yah, heel leuk als altijd daar, lekker bizare onzin draaien waar je in commercieele tenten niet mee weg komt. qua brand heb je wel een beetje gelijk, wout, vooral in "onze" ruimte, de garage had een achter uitgang en zo goed als geen makkelijk brandbaar materiaal, dat had men wel overleeft. dat licht uit was was overdreven maar het *was* te licht voor de gelegenheid.

tsuba24; houd de "news post" op het globaldarkness forum in de gaten, daar staan onze eigen bunker feesten altijd (meestal conventioneler en met meer disco) maar sascha van worm (rotterdam) post daar ook altijd zijn noize/breakcore/experimentele feesten en locale andere activiteiten duiken ook soms op. soms kondigen we zelfs het cem's cafe sonore aan. oh, en niet modat ik daar admin ben maar "we" zijn daar sowieso erg gezellig.

Dikke pret gehad. Goeie set van Sander, en gezellig gekletst! Jammer dat mijn gezelschap weinig mensen kon daar, waardoor het voor haar een beetje minder gezellie was, waardoor wij er wat vroeger vandoor gingen. Ik wilde nog wat kletsen met Sander, maar helaas ging dat niet meer door. Wel nog even met Brian een boom opgezet over Italo en Wave. :)
Kassen en ilbudha: lekker gedraaid hoor!

ja, in die foto van het publiek. wink/krakthakraketiekrak staat rechts met blond haar in een soort rembrand licht. vlak onder hem z'n metgezel?

Origineel geplaatst door Kassen
ja, in die foto van het publiek. wink/krakthakraketiekrak staat rechts met blond haar in een soort rembrand licht. vlak onder hem z'n metgezel?

Deze Rembrandt?
Die van de rechtvaardige rechter?

Wout

Attachments

• 07arembrandtkoppie.jpg
    07arembrandtkoppie.jpg
    64,2 KB · Bekeken: 111
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Jimmy en de broer van Sander :)

pardon Wout, het is J I M I ;) never mind!
bedankt voor de pic's en verslag:)

Kassen:
datgene dat jij draaide met Ilbudha was echt vet!

Sander: bedankt voor je liveset, er waren vooral aan het begin een aantal fouten te horen,
maar ook dat draagt bij aan een echte live sfeer, en niet a la Junkie xl met z'n DAT recorder...
vooral vanaf het moment dat het licht voor de 2e keer uitging (en ook uitbleef)
freakte je er heel gaaf op los met de 303 :{ :halleluja :okdan:

het was onwijs gezellig, hele goede sfeer, kortom:

stijlvol!

gr,

elektro antenne J

Origineel geplaatst door elektrovolt
pardon Wout, het is J I M I ;) never mind!

Okee, okee...
Volgende keer krijgen jullie allemaal naamkaartjes, dan weten we wie waar en waarom was :)

Wout

Origineel geplaatst door Boost303
Een positief punt is wel dat Bass Junkie aka Phill Klein aka Cybernet systems aka Kronos Device aka Final Dream geboekt is om over een paar maanden een elektroliveset komt geven in de hofstad. Deze man weet wat vette elektro is, aanradertje dus.

Weet je ook waar en wanneer?
En komen ze allemaal; ik wil alle aka's zien en horen :)

Wout

Back