Dj top 100 (DJ-mag)

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
01 Tiesto (hahahahahahahhahahah)
02 Paul Van Dyk 2
03 Armin Van Buuren 2
04 Sasha 2
05 John Digweed 2
06 Ferry Corsten 3
07 Carl Cox 1
08 Paul Oakenfold 2
09 Judge Jules 2
10 Deep Dish 6
11 James Zabiela 28
12 Danny Howells
13 Sander Kleinenberg 2
14 Steve Lawler 1
15 Marco V 14
16 Erick Morillo 1
17 Mauro Picotto 3
18 Danny Tenaglia 7
19 Tall Paul 57
20 Eddie Halliwell 15
21 Roger Sanchez 1
22 Hernan Cattaneo 3
23 Fergie 2
24 Johan Gielen 26
25 Pete Tong 1
26 Lisa Lashes 8
27 John OO Fleming 9
28 Nick Warren 9
29 Laurent Garnier 17
30 Lee Burridge 20
31 Dave Clarke 8
32 Derrick Carter 7
33 Richie Hawtin 9
34 Satoshi Tomiie 4
35 Christopher Lawrence 25
36 Adam Feeland 46
37 Plump DJs 25
38 Masters At Work 7
39 Jeff Mills 19
40 Dave Seaman 2
41 Sven Vath 41
42 Gabriel & Dresden [NEW]
43 Fatboy Slim 21
44 James Lavelle [NEW]
45 Umek 30
46 Seb Fontaine 14
47 Andre Tanneberger (ATB) [NEW]
48 Ann Savage 21
49 Mistress Barbara 30
50 M.I.K.E.(Push) [NEW]
51 Lange [NEW]
52 Hybrid 39
53 Darren Emerson 20
54 Andy Farley 1
55 Lady Dana [NEW]
56 Max Graham 24
57 BK 14
58 Timo Maas 1
59 Jon Carter [RE-ENTRY]
60 Lisa Pin-Up 12
61 Danny Rampling 8
62 Mr.Scruff 28
63 DJ Rush [NEW]
64 Matt Hardwick 5
65 Adam Beyer [NEW]
66 Anthony Pappa 17
67 Scot Project 24
68 Donald Glaude [RE-ENTRY]
69 Rob Tissera [NEW]
70 Yoji Biomehanika [NEW]
71 Andy C 43
72 Bad Boy Bill 4
73 Blank & Jones [NEW]
74 Tidy Boys 11
75 Lottie 30
76 James Holden [NEW]
77 Felix Da Housecat [RE-ENTRY]
78 Gilles Peterson 11
79 Mark Farina 2
80 Paul Glazby 8
81 Jonathan Lisle [NEW]
82 David Morales 3
83 BT [RE-ENTRY]
84 Tim Deluxe 9
85 2 Many DJs [NEW]
86 Cosmic Gate [NEW]
87 Thrillseekers [NEW]
88 Chris Liebing [NEW]
89 Layo & Bushwacka 33
90 Frankie Knuckles
91 Dave Lee/Joey Negro 40
92 Slam 6
93 DJ Sneak [RE-ENTRY]
94 Cor Fijneman [NEW]
95 Scott Bond 55
96 Yousef 42
97 Graham Gold [RE-ENTRY]
98 Guy Ornadel 51
99 Smokin Jo 3
100 Marco Carola [NEW

trance is zeker populair he? ;)

Redelijk correcte toplijst denk ik.
En toch enkele Belgen (e.g. M.I.K.E., 2 Many DJs). :biertje:

Maar ik zou Tiesto alleen als op plaats 1 willen zetten, als het om de top 100 commerciele trance gaat.
Beste DJ is natuurlijk onzin. En wordt wordt zeker niet echt op de technische vaardigheden gelet?

Origineel geplaatst door sander
En wordt wordt zeker niet echt op de technische vaardigheden gelet?

idd. want als je nou een Brian Fury of The dj Producer neemt dan zal meneer Tiesto erg gaan janken dat ie eigenlijk een wannabee is en alleen maar een beetje kan lijmen.

Draaien gaat vandaag de dag echt niet meer alleen om zo goed mogelijk plaatjes kunnen mixen, scratchen en truukjes. Wie technische het beste is doet amper ter zake want doe maar eens een vragen rondje op een feest en 90% hoort die overgangen en truukjes niet eens. Wat ze wel zien is een altijd stralende Tiesto die door in zijn handen te klappen 25.000 mensen mee krijgt.

De massa klapt liever in hun handjes dan overgangen checken tijdens het dansen.
De massa stemt op dit soort contests. Logisch toch dat een technische expert dan niet wint. Bijna niemand is zo met muziek bezig als wij hier.

So be it. Roepen dat het nergens op slaat dat hij wint omdat er technisch 10 keer betere DJs zijn heeft totaal geen zin. De massa let er niet op.

Misschien een domme vraag, maar het is gewoon nieuwsgierigheid.

Staan er ook SF-leden in die lijst ?
(lijkt me ook wel interessant in het kader van de hierboven beginnende discussie over technische vaardigheden :duivels: )

Origineel geplaatst door metatron
idd. want als je nou een Brian Fury of The dj Producer neemt dan zal meneer Tiesto erg gaan janken dat ie eigenlijk een wannabee is en alleen maar een beetje kan lijmen.

Vergeet manu le malin niet:D held!!!!

tja...fantastisch dat alweer een Nederlander tot de beste van de wereld is verkozen.....

en ach....je gaat je toch ook niet druk maken om de Top 40 ?

Origineel geplaatst door metatron

Tjonge, jonge,.. commercieel of niet maar denk jij NU werkelijk dat een Wannabee zo ver komt als Tiƫsto? Echt niet!

Je kan een Dj/Artiest/Band/Muziekstijl goed vinden of niet maar om dan meteen te gaan kraken? Alsjeblief zeg!

Het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen dat alle Fruityloopers wannabee producers zijn. Als je 'for real' wil zijn zou je voor de echte (software-) gear gaan!!! Das toch ook veel te kort door de bocht?

Eric

Zeg......is het jou wel bekend dat er nu 3 PRODUCERS onder de naam Tiesto (oftewel bloempot) produceren...traffic was bijvoorbeeld van cor Fijneman, net zoals de Coca Cola commercial waar music by tiesto onder stond...een commercieel slim spelletje van Blackhole recordings dus!

Onee he, we gaan hier toch niet verder he!
Jammer dat het grote tiesto topic gesloten is. Maarja, hij is wel nog leesbaar, dus lees eerst daar even alles na. Zijn maar 12 pagina's ofzo ;)

Hahahahah, ik vind eigenlijk die hele lijst niks. Hoewel. Sven Vath, en Richie Hawtin zijn wel oke, maar techno, house en drum & bass interesseert me eigenlijk geen hol meer, evenals technische vaardigheden. DJ's die ik goed vind zetten met muziek een sfeer neer die mij bevalt, en dan noem ik namen als:

Maurice & Guillaume (War of the roses/Death odors night)
X-X-X (Cyberia)
Ms PolyEster (Blitz, Bazart)
[VLRK] (crna ruza)
C-drik
Leif (mono no aware)

Iemand als Tiesto interesseert me geen hol. 95% van de mensheid heeft geen smaak, en ik wel, dus ik ga me over Thijzemans de popie-boy voor mensen met wansmaak echt niet druk maken. :)

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Hahahahah, ik vind eigenlijk die hele lijst niks. Hoewel. Sven Vath, en Richie Hawtin zijn wel oke, maar techno, house en drum & bass interesseert me eigenlijk geen hol meer, evenals technische vaardigheden. DJ's die ik goed vind zetten met muziek een sfeer neer die mij bevalt, en dan noem ik namen als:

Maurice & Guillaume (War of the roses/Death odors night)
X-X-X (Cyberia)
Ms PolyEster (Blitz, Bazart)
[VLRK] (crna ruza)
C-drik
Leif (mono no aware)

Iemand als Tiesto interesseert me geen hol. 95% van de mensheid heeft geen smaak, en ik wel, dus ik ga me over Thijzemans de popie-boy voor mensen met wansmaak echt niet druk maken. :)

uit je reactie blijkt dat je je toch wel druk maakt ;) :duivels:

Origineel geplaatst door Auxillary
Tjonge, jonge,.. commercieel of niet maar denk jij NU werkelijk dat een Wannabee zo ver komt als Tiƫsto? Echt niet!

Echt wel, kijk naar Tiesto zelf :)

;)

Hahahaha

Hahahaha

Lijst dj's?

...Marco V en Ferry Corsten staan ver boven Jeff Mills in de lijst...

Kan iemand mij even bretels komen brengen om mijn broek weer op te hijsen...

btw tiesto heeft het verdiend...niet mijn ding...wel de goede instelling... en ach techniek bij trance? iedereen weet dat Paul van Dijk veel en veel en ik herhaal het nog maar eens veel beter mixt dan tiesto...maar hij staat (net als in zijn video clips) erbij als een broodplank...

dat was vroeger ook het suc6 van tomHarding in de melkweg...terwijl jon the dentsit beat op beat stapelde bleef oom tom resident van hq...niet onverdienstelijk altijd uitverkocht...beroerde muziek voor mijn part.

En als je met marcello mixt met name prive wordt je op een gegeven moment vanzelf residentie in de CH3...check: Marysol en Isis maar...dus weet wat je moet doen om ergens te komen...lekker blijven dromen;)

Laatst gewijzigd:
mbt tiesto

mbt tiesto

Ik denk dat tiesto the goal is geworden van de wannabees...
persoonlijk : als trance je dj is zou gaan voor de audience particpation skills van tiesto en de platenkeuze entechniek van paul van Dijk...en als je dan toch een plaatje maakt dat als ferry corsten...het wordt dus tijd voor een kopieermachine...

Back