Mensch-Maschine
:mekanikal:
hey mensen -
Ik zal mijn vraag kort houden -
Ik wil een vocoder - maar heb geen geld voor dure ouwe analoge vocoders - en nee, ik wil ook niet met een computer werken (geen zin in vst)
ik wil een goede synth (voot techno - electro gerichte dingen)
ik wil dat de synth het liefst effekten aan boord heeft. (zoals ,delay, chorus,reverb,enz) -
welke synth heeft een goede vocoder aan boord? - ik vind de alesis ION een heel mooi instrument - maar is de vocoder van het bakkie wel goed genoeg? Ik heb bovendien ook gelezen dat ie geen delay efx heeft, klopt dit?
Dus - bakken die ik consider:
ALesis ION
Novation Supernova 2
Ik zal mijn vraag kort houden -
Ik wil een vocoder - maar heb geen geld voor dure ouwe analoge vocoders - en nee, ik wil ook niet met een computer werken (geen zin in vst)
ik wil een goede synth (voot techno - electro gerichte dingen)
ik wil dat de synth het liefst effekten aan boord heeft. (zoals ,delay, chorus,reverb,enz) -
welke synth heeft een goede vocoder aan boord? - ik vind de alesis ION een heel mooi instrument - maar is de vocoder van het bakkie wel goed genoeg? Ik heb bovendien ook gelezen dat ie geen delay efx heeft, klopt dit?
Dus - bakken die ik consider:
ALesis ION
Novation Supernova 2
).
. MicroKorg - ook een goed idee, leuk om met de 'formant freeze' te spelen, en zo mogelijk nog goedkoper dan de micro Q. Gebruik wel een betere microfoon dan het dunne plastic soundblastergeval dat je er bij krijgt.
.