[8x8] Midi Hub en Logic Audio

Fatar

Drum Pad?
Oke ik heb de volgende vraag. Ik ben op zoek naar een midi hub die goed moet werken onder Logic Audio. Deze moet 8 ins/outs hebben. Ik heb eerder een emagic unitor8 gehad en deze deed het perfect. Alleen is die een beetje prijzig wel als je die vergelijkt met anderen. Ik wil nu uit gaan kijken naar een tweedehands midihub en vraag nu eigenlijk aan jullie wat goede types/merken zijn voor logic audio. Ik wil namelijk geen gedonder met aansturing hebben en de hub moet ook werken onder windows XP, qua sofware dan. Als iemand hier een goede heeft, dan mag die mij ook wel ff een berichtje sturen.

Mijn dank alvast,

fatar

Nou ja.. het kleinere broertje van de Unitor is de AMT. Die moeten er genoeg te krijgen zijn, en ik weet niet of forumkameraad Fuse de zijne al weg had gedaan?

Ik heb er nog een, maar dan moet ik er wel zeker van kunnen zijn dat ik binnen de kortste keren een Midex kan scoren (Cubase hier).

Even een berichtje op de 'te koop gevraagd' hier zou moeten werken als honing en vliegen ;). Onder XP gebruik ik de seriele aansluiting, en er zijn nul problemen voor mij. Ik had bij m'n oude mobo (Abit KT-7a) problemen met de USB (lag aan het mobo, trouwens), dus die heb ik nooit gebruikt.

Anders zou ik kijken naar de MOTU, Midisport of Edirol interfaces. Die zijn vaak goedkoper (volgens mij omdat ze niet met belachelijke gepatenteerde timing-extraatjes zijn behept), maar ik weet niet of er veel 2ehands te krijgen zijn.

Back