Elevator Tune - WIP

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Weer n deuntje in wording...

https://soundcloud.com/bohemen/elevator-tune

Cheers
:koffie:

Laatst gewijzigd:
voor mij persoonlijk mocht het tempo iets sneller, en mocht er meer in gebeuren.. Nu klinkt het, sorry, een beetje als lauwe soep. Variëren, en dingen bijsteken, percussie bijgooien, enz is de boodschap, imho. Succes !

Dank voor het luisteren! Het is dus een elevator tune.. :-P
Maar misschien verander ik er nog wel wat aan..

Heb er nog wat aan geprutst...

Is het een beetje om aan te horen? Heb er wel n paar likes voor gekregen.. :-)

Musac was idd het uitgangspunt..

Toen ik hem vandaag voor het eerst luisterde kon ik het helemaal niet volgen. Dat lukte pas bij de tweede keer afspelen. Ook ben ik niet zo tevreden hoe het over t speakertje van mijn mobieltje klinkt..

Ik ga m weer eventjes laten bezinken.. :-)

Hij is inderdaad wat eentonig. Als dat je bedoeling is, is-ie wel geslaagd. :) Maar meer variatie kan zeker geen kwaad.

Ik ben persoonlijk ook niet zo kapot van de groove (of het gebrek daaraan). Het hangt nu heel erg traag op iedere hele tel.

De sound vanaf 1:15 ongeveer is wel oké, alleen haalt de delay de spanning er een beetje af. Geldt overigens voor meer elementen.

Ik ben persoonlijk ook niet zo kapot van de groove (of het gebrek daaraan). Het hangt nu heel erg traag op iedere hele tel.

Dat kan wel kloppen.. :-) Zal er nog ff naar kijken...

De sound vanaf 1:15 ongeveer is wel oké, alleen haalt de delay de spanning er een beetje af. Geldt overigens voor meer elementen.

Zelf vind ik er leuke en minder leuke stukjes in zitten. Ik denk dat ik er nog een beetje mee ga schuiven.

Zo, weer wat verder geprutst aan mijn pauzemuziekje.
Dat was eigenlijk het oorspronkelijke uitgangspunt, maar ik kon voor "pauzemuziekje" niet zo snel een Engelse vertaling verzinnen.. :-D

Ik heb iets geschoven met t ritme op de eerste tel. Aan de delay's heb ik nog niet iets veranderd. Omdat het mij niet hinderde en ook een beetje mijn handelsmerk is.. :walker:

Volgens mij gaat het embedden van SoundCloud hier mis.. Ik zie maar een halve afbeelding bij mijn trackje...

:W

Nee, ik heb het mislukte deuntje weggehaald. Ik kan er niet mee leven.. :-)

Sowieso vond ik muziekjes maken de laatste tijd leuker zonder dan met forumcommentaren...
Dus ga ik er weer even vandoor.. :walker:

Groetjes en dank voor de feedback tot zover!

Zo, een maandje later er nog even naar geluisterd. En ik vind m eigenlijk helemaal niet slecht..
Precies zoals ik m oorspronkelijk in gedachte had.

Dus is ie weer aan mijn oeuvre toegevoegd! :-)

En, ja het einde is misschien wat slordig.. Maar ik heb ff geen zin er verder iets aan te doen..

Zo, een maandje later er nog even naar geluisterd. En ik vind m eigenlijk helemaal niet slecht..
Precies zoals ik m oorspronkelijk in gedachte had.

Dus is ie weer aan mijn oeuvre toegevoegd! :-)

En, ja het einde is misschien wat slordig.. Maar ik heb ff geen zin er verder iets aan te doen..

Helemaal goed toch, je post m om te delen en mensen kunnen reageren. Vele mensen vele smaken en positieve feedback en kritiek zal er altijd zijn. Zolang je je eigen grootste fan bent heb je een top hobby. Gewoon blijven posten.:okdan:

Leuke progressie door de mixen heen. Iets minder ritme en meer chill zou ik zeggen voor versie 4 :mega:

Zolang je je eigen grootste fan bent heb je een top hobby.

Nou, dat valt te bezien... Ik ben eigenlijk alleen fan van mijn deuntjes, wanneer ik zo halverwege een fles prettige :W raak..
Over het algemeen zit ik er veel te kritisch naar te luisteren..

Iets minder ritme en meer chill zou ik zeggen voor versie 4 :mega:

Hmm, weet dus niet of ik er nog mee verder wil.. Maar ik hoor zelf ook nog verbeterpuntjes.. :-)

Ok, nog een laatste versie dan, maar nu krijg ik behoefte aan een ander project! :koffie:

[https://soundcloud.com/bohemen/elevator-tune

Heb het qua ritme wat uitgedund en het einde wat minder rommelig gemaakt..

Back