Isolation Funk

Dank! :okdan:

Het basje staat nu iets harder en ik moet even zien of ik inspiratie krijg 't verder uit te werken.. :-)

:koffie:

ff inspireren?

Dank voor de filmpjes! Leuk om even naar te kijken. Het gitaartje in mijn track heb ik op ongeveer dezelfde manier gemaakt als in het tweede filmpje.

voller moet ie niet worden, wel een tikkeltje langer, met meer afwisseling... succes! :)

Misschien komt er meer afwissling in maar ik weet niet of ie nog langer wordt.. Dan neem ik zoveel tijd van de luisteraar in beslag.. :-)

Dank voor jullie reacties! Hoewel ik had gehoopt op wat meer luisteraars...
Ik denk dat ik 'm maar zo laat, tenzij iemand daar bezwaar tegen heeft? :-)

Straks drink ik 'n biertje op het eindresultaat.. :biertje:

Dank Gloomy! Ik heb 't gevoel dat ie verder niet zo in de smaak valt? Op Reverbnation heeft het me een volger gekost.. :-)

Haha, maar ik feedback niet om meer luisteraars te krijgen hoor! Ik geef feedback als ik daar de behoefte toe voel... :engel:
En volgens gebeurt dat vrij regelmatig in dit subforum..

Ik denk eigenlijk dat mijn muziekjes gewoon niet boeiend genoeg zijn... :walker:

Misschien moet ik eens halfnaakt op een podium gaan zitten met m'n pctje, voor een grotere schare fans? :-)

Laatst gewijzigd:
Ik weet wel dat je regelmatig commentaar geeft op iemand anders zijn/haar werk... ik geef feedback omdat ik daar juist de behoefte voor voel.. het is mijn grootste hobby. En ik krijg veel feedback terug. Je muziekjes zijn zeker boeiend man, maar niet veel mensen luisteren ernaar, en dat vind ik wel jammer. Moet wel erg frustrerend zijn, ik weet niet hoe het komt. Alleszins veel succes! Het zal allemaal nog wel verbeteren.

Ik denk dat populariteit vooral te maken heeft met personalty.. Je moet maar net in de smaak vallen en moeite ervoor willen doen in de picture te staan.. :-)
Het aantal luisteraars op mijn profielen is niet eens zo slecht als ik het vergelijk met sommige plaatselijk bekende acts in het stadje waar ik woon.

Hier in het forum word er sowieso de laatste tijd iets minder feedback gegeven op de tracks, is zo mijn gevoel.. :beard:

Back