Akai S612 gezocht

Status
Please reply by conversation.
Waarom niet de S700, net zo schaars... Zit het zelfde in elkaar of als je plek hebt de X7000, bijna zo groot als een vouwwagen.

edit: weet niet hoe het met het filter van S612 versus dat van de S700 zit, Smackos...

Wat dat betreft is de s612 een machine met meer dedicated knobs... meer hands on, in vergelijking met de S700.

Deze gast zegt in deze facebook-group dat hij een S612 te koop aanbiedt. Hij zegt dat hij in Kroatië is. Vraagprijs is 350, gepost op 30-05-2017.

S700 is wel snel in gebruik, maar mist die schuifjes voor sample start en end.
Klank van de S700 vind ik supermooi, maar hoe deze is t.o.v. de S612 weet ik niet.
S612 zou ik ook nog wel eens willen. Gewoon uit pure nieuwsgierigheid.
Maar het valt niet mee om er eentje te vinden.

Hier staat er eentje te koop voor 400,-:
http://www.ebay.com/itm/like/162533673721?vectorid=229466&lgeo=1&item=162533673721&rmvSB=true

Hier nog eentje die al verkocht is voor 499,-:
http://www.ebay.com/itm/Akai-S612-/...1talKxV7LlUCN%2F5aSPY%3D&orig_cvip=true&rt=nc

Mijn nieuwsgierigheid is groot, maar niet groot genoeg voor 400,- of 500,-.
:)

ahja dat wordt allemaal te duur voor 2 seconden sampling tijd of wat het is :D

S700 vind je ook niet zomaar toch?

Net zo lastig vindbaar idd.

Maar geduld is een schone zaak! Ik zit nog steeds te wachten op een prijs die Orgue Electronique beloofd had als je antwoord kon geven op de vraag welke synth Larry Heard veelvuldig gebruikt had op zijn eerste album... ;)

Een Nintendo game! Nee alle gein, ik wist toen nog niet dat de M1 van Korg was. Ik was in die tijd veel tijd kwijt aan het LARP'en! ;)

Ja de S700 wordt inderdaad niet vaak te koop aangeboden en de prijs is ook weer aan het stijgen heb ik idee.
De laatste keer dat ik er een te koop zag op Marktplaats is volgens mij voor € 110,- verkocht, terwijl ik die van mij anderhalf of twee jaar geleden nog voor € 70,- heb gekocht.

Als het je om het geluid gaat en geen ruimte probleem hebt (maar waarschijnlijk wel net als de meeste forumleden) dan kan je ook zoeken naar een X7000 de keyboard versie van de S700.
Het is wel jammer dat ze geen van beide voorzien zijn van een goede diskdrive of SCSI aansluiting.

Hi Enzo, ik had de add ook al gezien. Als hij nu compleet met werkende drive was zou ik zeggen ja!
Maar voor alleen de sampler? En dan nog maar afwachten in welke conditie de S612 zal verkeren.

Status
Please reply by conversation.
Back