• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha RM50 drummodule

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Hele fijne Yamaha studio en live drumbak. Het heeft even geduurd voordat ik er eentje heb gevonden en het ding is lekker, maar ik heb geld nodig en dan moet je keuzes maken.

1u rack, 6x individueel uit naast de stereo output, 6 trigger inputs, te gebruiken met pads of audio naar midi. Met SoundDiver editten werkt als een zonnetje. Ruimte voor 3 waveform kaarten uit de SYxx/TGxx en RY30 en een ramkaart. En dan heb je op eens wel heeel erg veel verschillende klanken in 1 bak.

Elke drumklank is opgebouwd uit 4 elementen die je volledig los van elkaar kunt editten:
envelopes en lfo naar amp, pitch en filter, een resonant 12 of 24db LPF en HPF per element, delay per element, velocity en velocitycurve naar amp, pitch en filter per element, real-time midi control over allerhande parameters, panning per element, aardige truckjes met het afkappen van sounds door andere geluiden (hi-hatjes enzo). Het ding is 16-stemmig.

Erg lekker voor industrieel beukwerk en experimentele dancestijlen.

Inclusief originele handleiding.

Zie ook de handleiding:
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf...nth/RM50E_2.PDF

Vraagprijs: 200 euri

Combideal met andere items die ik aanbied mogelijk.

Nog steeds te koop. Als je 'm niet wilt halen dan neem ik de kosten van het verzenden voor mijn rekening.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back