Reparatie / Refurbishen van A&H Xone 42 mixert

Zenn

Kabelfreak
Hallo,

een beetje off topic, want mijn vraag betreft een DJ Mixer, maar weet iemand of er een bedrijf is dat A&H Xone (42) mixers refurbished? Ons trouwe beestje is aan een opknap beurt toe; zo goed als iedere EQ knop kraakt na ~8 jaar intensief dagelijks gebruik

Thanks

Toevallig heb ik afgelopen 2 weken 4 A&H Dj mixers in huis gehad en ik weet wat de onderdelen kosten en als je dat optelt met het arbeidsloon dan kan je beter een nieuw exemplaar kopen.

Toevallig heb ik afgelopen 2 weken 4 A&H Dj mixers in huis gehad en ik weet wat de onderdelen kosten en als je dat optelt met het arbeidsloon dan kan je beter een nieuw exemplaar kopen.

Daar was ik al bang voor.

zal gewoon een prijsopgave vragen bij een reparateur. Hij is niet kapot dus onderzoekskosten zal ik niet accepteren als ik jouw was. Gewoon een gerichte prijsopgave vragen voor het vervangen van alle eq pots. Weet niet of je schuifpots ook aan vervanging toe zijn, deze zijn idd erg prijzig.
Of je besteld je zelf met print en vervangt ze gewoon. Mixers zijn goed te demonteren.
Idee qua prijzen: http://www.fullcompass.com/search.php?parent=471&search_simple=true&txtAll=Xone+42

O ja waar. Stuur ff een mail naar :sales@ampco-flashlight.nl
Dit is de importeur van nederland. Voorheen was het reparatie punt tm audio in Utrecht. Volgens mij is Ampco tevens een fusie met voormalig TM Audio. Neem aan dat zij je verder kunnen helpen.

Back